Beantwoord

Early Renewal iPhone?

• 14 maart 2018
  • 1 reactie
  • 242 Bekeken

Hoi Tmobile,

Ik heb recentelijk mijn telefoon (iphone 5SE) in bad laten kletteren en helaas, deze is niet meer te reanimeren.
Is een early renewal voor mij een optie? Als ik de voorwaarden lees kom ik er voor in aanmerking, en ik ben me bewust van het feit dat ik langer met het nieuwe toestel moet doen dan gebruikelijk.

Zou ik hierover gebeld kunnen worden? Als het aanbod aantrekkelijk genoeg is maak ik er graag gebruik van.

Groet,
Hugo
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2018, 11:27

Hoi Hugo,

Aiii, een onfortuinlijke duik dus! :S Telefoon al in een bak rijst gelegd vannacht? Soms heb je mazzel en werkt het nog!

Ik heb het even gecontroleerd en je komt inderdaad in aanmerking voor een Early Renewal. Je kunt de kosten van het nieuwe abonnement sowieso al in onze webshop controleren, dan zie je precies wat je gaat betalen voor het nieuwe abonnement, in combinatie met een nieuwe telefoon. Dit verschilt verder niet van het telefonische aanbod. Er worden nog wel eenmalige kosten in rekening gebracht voor de Early Renewal, maar daar was je dan wel van op de hoogte wanneer je de voorwaarden had doorgenomen. Je kunt hier contact over opnemen met onze klantenservice via 06 - 2400 1200. Zij helpen je dan verder met het regelen van deze verlenging!

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hugo,

Aiii, een onfortuinlijke duik dus! :S Telefoon al in een bak rijst gelegd vannacht? Soms heb je mazzel en werkt het nog!

Ik heb het even gecontroleerd en je komt inderdaad in aanmerking voor een Early Renewal. Je kunt de kosten van het nieuwe abonnement sowieso al in onze webshop controleren, dan zie je precies wat je gaat betalen voor het nieuwe abonnement, in combinatie met een nieuwe telefoon. Dit verschilt verder niet van het telefonische aanbod. Er worden nog wel eenmalige kosten in rekening gebracht voor de Early Renewal, maar daar was je dan wel van op de hoogte wanneer je de voorwaarden had doorgenomen. Je kunt hier contact over opnemen met onze klantenservice via 06 - 2400 1200. Zij helpen je dan verder met het regelen van deze verlenging!

Als je hier nog meer vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer