Beantwoord

Early Renewal kosten

Sinds september 2009 ben ik een tevreden klant bij T-Mobile Netherlands BV. Einddatum van mijn huidige contractperiode van 24 maanden is op 29 september 2016. Standaard zou ik mijn abonnement kunnen vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Dat is dus al op 30 mei 2016. Mijn iPhone 5s heeft waterschade (closetpot gevallen) opgelopen en is dus nu helaas defect, maar gebruik voorlopig mijn oude iPhone 4s. Echter door vele updates werkt die niet meer naar behoren, apps willen niet meer openen. Graag kom ik wat eerder in aanmerking voor een verlenging met een nieuwe Samsung Galaxy S-telefoon. Ik wil overstappen van IPhone naar Samsung Galaxy S7 Edge 32GB 4G Duos Gold. Vanwege IP68 certificering waardoor je toestel beschermt is tegen binnendringen van stof en vocht en langdurige verblijf onder water. Ik ben op de hoogte van de Early Renewal service bij T-Mobile maar dat vindt ik wel erg duur €71,12 incl. btw, terwijl mijn verzoek is om maar paar dagen eerder in de maand mei het toestel in huis te hebben vanwege een bruiloft op 28 mei 2016 waar ik dan trots mijn nieuwe toestel kan showen aan mijn jonge neven en overige familieleden die ik al jaren niet meer heb gezien.
icon

Beste antwoord door Thalina 10 mei 2016, 16:11

Hoi René,

Allereerst welkom op het forum!

Ik begrijp heel goed dat je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk een nieuw toestel wilt bestellen. Het is natuurlijk ook leuk om je nieuwe toestel te showen aan anderen. Ik zie dat je hier ook al contact over hebt gehad met mijn collega. Zoals hij al aangaf kost het inderdaad 71,12 euro om je contract vervroegd te verlengen. Ik begrijp je situatie, maar ik kan niets veranderen aan deze kosten. Als je het te duur vindt, zul je toch even moeten wachten tot 30 mei. Dan ontvang je je toestel wel na de bruiloft, maar bespaar je wel de kosten voor een Early Renewal.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Als je een groep aanmaakt, kun je onderling gratis bellen in Nederland en elke maand een leuk cadeautje uitzoeken. Via My T-Mobile kun je een groep aanmaken. Wie weet leuk om te doen met een aantal familieleden die ook T-Mobile hebben? Kun je ze toch nog met een cadeautje verrassen op de bruiloft! ;)

Hopelijk heb je ondanks dat je toestel toch een mooie bruiloft op 28 mei! Ik wens jullie in ieder geval een mooie dag toe. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi René,

Allereerst welkom op het forum!

Ik begrijp heel goed dat je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk een nieuw toestel wilt bestellen. Het is natuurlijk ook leuk om je nieuwe toestel te showen aan anderen. Ik zie dat je hier ook al contact over hebt gehad met mijn collega. Zoals hij al aangaf kost het inderdaad 71,12 euro om je contract vervroegd te verlengen. Ik begrijp je situatie, maar ik kan niets veranderen aan deze kosten. Als je het te duur vindt, zul je toch even moeten wachten tot 30 mei. Dan ontvang je je toestel wel na de bruiloft, maar bespaar je wel de kosten voor een Early Renewal.

Nog even iets anders: ik zie dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Heb je daar al eens van gehoord? Als je een groep aanmaakt, kun je onderling gratis bellen in Nederland en elke maand een leuk cadeautje uitzoeken. Via My T-Mobile kun je een groep aanmaken. Wie weet leuk om te doen met een aantal familieleden die ook T-Mobile hebben? Kun je ze toch nog met een cadeautje verrassen op de bruiloft! ;)

Hopelijk heb je ondanks dat je toestel toch een mooie bruiloft op 28 mei! Ik wens jullie in ieder geval een mooie dag toe. Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten.

Reageer