Beantwoord

Early renewal kosten toestel

• 3 januari 2018
  • 1 reactie
  • 733 Bekeken

Ik heb nog een 1 jarig abonnement . Als ik nu een nieuw abonnement start . En de kosten van de telefoon die open staan van het lopend contact alvast afbetaald . Is het dan mogelijk om de toestel kosten van het nieuwe abonnement alvast te betalen terwijl het contract pas over een jaar in gaat .
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2018, 12:34

Hoi Dwaynetjuh12,

Wat leuk dat je nog langer bij ons wilt blijven, gezellig. :D

Bij Early Renewal gaat het nieuwe abonnement in na afloop van het oude abonnement, in jouw geval dus vanaf 5 januari 2019. De toestelkosten die daarbij komen kijken, worden ook vanaf die datum gefactureerd. Je kunt dus de kosten van het toestel niet al eerder laten ingaan. Uiteraard kun je wel jouw huidige toestel al helemaal afbetalen als je dat zou willen.

Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het van je!

Heb je trouwens al een mooi toestel op het oog?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dwaynetjuh12,

Wat leuk dat je nog langer bij ons wilt blijven, gezellig. :D

Bij Early Renewal gaat het nieuwe abonnement in na afloop van het oude abonnement, in jouw geval dus vanaf 5 januari 2019. De toestelkosten die daarbij komen kijken, worden ook vanaf die datum gefactureerd. Je kunt dus de kosten van het toestel niet al eerder laten ingaan. Uiteraard kun je wel jouw huidige toestel al helemaal afbetalen als je dat zou willen.

Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het van je!

Heb je trouwens al een mooi toestel op het oog?

Reageer