Beantwoord

Early Renewal LG basis sim

• 10 juli 2018
  • 2 reacties
  • 677 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb gister mijn telefoon laten vallen en hij doet t dus niet meer.

Ik wou graag in aanmerking willen komen voor een early Renewal maar ik heb vanmiddag al met iemand contact dat als je een basis sim heb hier dus niet voor in aanmerking komt.

Ik vind dat wel een beetje raar. Ik ben al 12 jaar klant bij jullie en dan zou ik nu dus niet omdat me telefoon kapot is hiervoor in aanmerking komen.
In de voorwaarden staat hier ook totaal niks over.
icon

Beste antwoord door David 11 juli 2018, 10:54

Hoi Cind,

Ik denk dat degene die je voor jouw bericht een sterke kop koffie nodig had! 😉 Sorry voor de verwarring, maar ik denk dat deze collega doelde op Toestelflexibiliteit, terwijl jij om een Early Renewal vroeg. Bij Basis Sim kom je niet in aanmerking voor Toestelflexibiliteit, maar wél voor een Early Renewal. Daar zat deze collega dus mis, nogmaals excuus voor deze verkeerde info!

Na jouw bericht heb je een andere collega gesproken en die was een stuk scherper. De Early Renewal is doorgevoerd en jouw toestel ligt bij de koerier, dat is dus rap gegaan! Misschien heb je zelfs al een leverafspraak gemaakt met de koerier? Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cind,

Ik denk dat degene die je voor jouw bericht een sterke kop koffie nodig had! 😉 Sorry voor de verwarring, maar ik denk dat deze collega doelde op Toestelflexibiliteit, terwijl jij om een Early Renewal vroeg. Bij Basis Sim kom je niet in aanmerking voor Toestelflexibiliteit, maar wél voor een Early Renewal. Daar zat deze collega dus mis, nogmaals excuus voor deze verkeerde info!

Na jouw bericht heb je een andere collega gesproken en die was een stuk scherper. De Early Renewal is doorgevoerd en jouw toestel ligt bij de koerier, dat is dus rap gegaan! Misschien heb je zelfs al een leverafspraak gemaakt met de koerier? Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je.
Reputatie 2
Het is helemaal in orde.. als het goed is krijg ik morgen al me nieuwe telefoon.
Dus dat is helemaal top.👍

Bedankt voor de snelle service😃

Reageer