Beantwoord

Early renewal mogelijk?

• 29 januari 2014
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 5
Goede dag, ik zou graag willen weten of ik met het abonnement behorende bij dit account in aanmerking kan komen voor een early renewal. Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Marchel.
icon

Beste antwoord door Minty 29 januari 2014, 08:05

Goedemorgen opperbom12! Als je voldoet aan/ akkoord gaat met onderstaande voorwaarden kom je in aanmerking voor een Early Renewal:

- Uw huidige contract loopt al minstens 3 maanden
- Binnen de lopende contractperiode heeft u niet eerder gebruikgemaakt van Early Renewal
- U heeft geen betalingsachterstand
- U gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden
- De nieuwe contractperiode gaat in na afloop van uw huidige contractperiode
- U gaat akkoord met de eenmalige contractkosten van € 71,12 incl. btw ( € 58,78 ex. btw)

Weet je of je aan de eerste 3 voorwaarden voldoet?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Goedemorgen opperbom12! Als je voldoet aan/ akkoord gaat met onderstaande voorwaarden kom je in aanmerking voor een Early Renewal:

- Uw huidige contract loopt al minstens 3 maanden
- Binnen de lopende contractperiode heeft u niet eerder gebruikgemaakt van Early Renewal
- U heeft geen betalingsachterstand
- U gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden
- De nieuwe contractperiode gaat in na afloop van uw huidige contractperiode
- U gaat akkoord met de eenmalige contractkosten van € 71,12 incl. btw ( € 58,78 ex. btw)

Weet je of je aan de eerste 3 voorwaarden voldoet?
Reputatie 5
Bedankt voor je antwoord, maar ik weet niet of er op dit abo al een early renewal is geweest, vandaar.
@opperbom12

Op dit nummer heb je geen early renewal gedaan. De vorige vernieuwing was 4 maanden voor de einddatum afgesloten. Dat is de maximale reguliere tijd voor een vernieuwing.

Reageer