Beantwoord

Early Renewal mogelijk?

• 4 februari 2016
  • 6 reacties
  • 276 Bekeken

Reputatie 2
Hallo, mijn contract wat ik bij de Samsung Note 3 heb genomen loopt in september af.
Nou heb ik het probleem dat mijn scherm hiervan kapot is gegaan.
Kan ik gebruik maken van de Early Renewal icm de Samsung Galaxy A5 van 2016?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord
icon

Beste antwoord door kme 4 februari 2016, 11:50

Hallo, mijn contract wat ik bij de Samsung Note 3 heb genomen loopt in september af.

Hoi,

Als ik je verhaal zo goed begrijp, dan kun je je telefoon ter reparatie aanbieden. Je zit namelijk binnen de wettelijke twee jaar garantie. Zo bespaar je je de extra kosten van een Early Renewal.

Wanneer je echt een nieuw toestel wilt, dan kun je er wel gebruik van maken. Dit kan alleen telefonisch, dus raad ik je aan even te bellen met de afdeling Sales.

Succes!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hoi,

Als ik je verhaal zo goed begrijp, dan kun je je telefoon ter reparatie aanbieden. Je zit namelijk binnen de wettelijke twee jaar garantie. Zo bespaar je je de extra kosten van een Early Renewal.

Wanneer je echt een nieuw toestel wilt, dan kun je er wel gebruik van maken. Dit kan alleen telefonisch, dus raad ik je aan even te bellen met de afdeling Sales.

Succes!
Reputatie 2
Ok, dan heb ik hierbij een vraagje en dat is het volgende:
is het dan zo dat de reparatie gratis gedaan wordt, om welke reden dan ook?
En hoelang ben ik mijn toestel dan eventjes kwijt?
Reputatie 2
Helaas kan ik de bon er ook niet meer van vinden, en het was toen via typhone volgens mij
Reputatie 6
Ok, dan heb ik hierbij een vraagje en dat is het volgende:
is het dan zo dat de reparatie gratis gedaan wordt, om welke reden dan ook?
En hoelang ben ik mijn toestel dan eventjes kwijt?

Hoi,

Dat hangt er natuurlijk van af wat er precies aan de hand is en hoe de beschadiging ontstaan is. Ook of je verzekerd bent of niet.

Op DEZE pagina vind je alle informatie over reparaties.

Als je ondanks toch nog vragen hebt, let us know!
Reputatie 2
Het is door val- en stootschade gebeurd
Het betreft barsten in het scherm
Hoi cmeilink.

Dan valt dat sowieso buiten de garantie.

Als je een goede inboedelverzekering hebt, zou je het daar kunnen claimen als het in huis is gebeurd.

Voor een reparatie wordt er gestreefd naar 'binnen 2 weken', het kan snel gaan, het kan lang duren. Ik heb pechvogels voorbij zien komen die het toestel ruim 2 maanden kwijt zijn geweest, evenals geluksvogels die 'm nog dezelfde week gerepareerd terugkregen. Het is lastig om te zeggen hoe lang het zal duren.

Mocht je toch voor de Early Renewal willen gaan, dan kun je op *deze pagina* in elk geval alvast de voorwaarden doorlezen.

Reageer