Beantwoord

early renewal mogelijk?

• 28 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 551 Bekeken

Hallo,

Ik wou vragen of het voor mij mogelijk was om een early renewal aan te vragen ? 

Gr

Jim

icon

Beste antwoord door TAVL 28 oktober 2019, 14:42

Goedemiddag@jimvandervegt,

Een early renewal is mogelijk op basis van een aantal voorwaarden. Voldoe je hieraan, dan kom je in aanmerking voor een early renewal. 

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Mocht je hier gebruik van maken, dan kun je dat niet in de T-Mobile shops of online regelen, maar moet je bellen met de klantenservice (06 2400 1200). Een early renewel kost eenmalig € 71,12 (incl. btw). Heb je een mooi toestel op het oog?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag@jimvandervegt,

Een early renewal is mogelijk op basis van een aantal voorwaarden. Voldoe je hieraan, dan kom je in aanmerking voor een early renewal. 

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Mocht je hier gebruik van maken, dan kun je dat niet in de T-Mobile shops of online regelen, maar moet je bellen met de klantenservice (06 2400 1200). Een early renewel kost eenmalig € 71,12 (incl. btw). Heb je een mooi toestel op het oog?

Volgens mij voldoe ik aan alle voorwaarden maar wou even voor de zekerheid weten of dat ook klopte maar dat kunnen jullie niet checken ? Alleen telefonisch ?

Gr

Jim

Reputatie 7
Badge +5

Dat kan ik zelf niet checken. Dit is een klant-helpt-klant forum. Ik ben net als jij gewoon een klant, die anderen af en toe wat op weg helpt. Daarmee mag ik niet bij klantgegevens. Webcare leest ook mee. Zij kunnen wel bij gegevens. Zij reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Daarmee is bellen sneller. Kun je het gelijk regelen. :)

Bedankt voor je hulp heb het allemaal telefonisch kunnen regelen !!

Reageer