Beantwoord

Early renewal/nummer verlengen/ander toestel

Hallo,

Kan ik voordat mijn huidige abbo (met mijn xperia z1) verloopt, al mijn nummer verlengen en er een ander toestel bijnemen?

Of moet ik eerst een early renewal aanvragen? Niet dat ik dalijk voor 2 abbonementen tegelijk betaal.

Ik heb hier helaas geen verstand van.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door E R I C 7 september 2015, 18:23

Hoi Jimim,

Vanaf 4 maanden voor einddatum kan je al verlengen. Dit is mogelijk op de volgende manieren;
Via My T-Mobile, de winkel of telefonisch (0800 8104)

Indien je toestel bijvoorbeeld kapot is en je daarom eerder wilt verlengen (eerder dan die 4 maanden hierboven genoemd) dan kan je gebruik maken van de Early Renewal. Hiervoor kan je contact opnemen met de T-Mobile klantenservice. Bel hiervoor naar 1200.

Early Renewal is mogelijk als:
jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt;
je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald;
je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.

Verder betekent Early Renewal het volgende.
Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Bekijk origineel

14 reacties

Hoi Jimim,

Vanaf 4 maanden voor einddatum kan je al verlengen. Dit is mogelijk op de volgende manieren;
Via My T-Mobile, de winkel of telefonisch (0800 8104)

Indien je toestel bijvoorbeeld kapot is en je daarom eerder wilt verlengen (eerder dan die 4 maanden hierboven genoemd) dan kan je gebruik maken van de Early Renewal. Hiervoor kan je contact opnemen met de T-Mobile klantenservice. Bel hiervoor naar 1200.

Early Renewal is mogelijk als:
jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt;
je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald;
je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.

Verder betekent Early Renewal het volgende.