Beantwoord

early renewal regelen in t mobile shop

• 17 april 2015
  • 3 reacties
  • 309 Bekeken

Graag zou ik mijn contract eerder willen verlengen. Helaas is mijn telefoon overleden en kan ik dus niet bellen met de klantenservice. Is het mogelijk dit te regelen bij een tmobile shop?
icon

Beste antwoord door Ralf1983 17 april 2015, 08:18

Goedemorgen,

Ik heb lopen zoeken op de internetsite van T-Mobile en helaas kan je het niet verlengen via een T-Mobile Shop. Misschien dat je een vaste lijn hebt thuis of op het werk of een andere mobiel nummer dan zou je dit telefoonnummer kunnen proberen 06 2400 1200 (voor vaste lijn)

Heel misschien werkt het ook als je op my T-Mobile inlogt en dat je met een medewerker chat.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen,

Ik heb lopen zoeken op de internetsite van T-Mobile en helaas kan je het niet verlengen via een T-Mobile Shop. Misschien dat je een vaste lijn hebt thuis of op het werk of een andere mobiel nummer dan zou je dit telefoonnummer kunnen proberen 06 2400 1200 (voor vaste lijn)

Heel misschien werkt het ook als je op my T-Mobile inlogt en dat je met een medewerker chat.
Het is gelukt met dank aan de buren 🙂 via de chat kon het helaas niet.
Morgen komt mijn iphone 6 binnen, en tot die tijd..... afkicken
Reputatie 5
Hey Ralf1983,

Bedankt voor het antwoorden! Nu kan beukho2101 z'n iPhone toch net weer iets eerder ontvangen dan wanneer die op antwoord van ons had moeten wachten. :D

@beukho2101,

Beter een goede buur dan een verre vriend! 😉 Alvast heel veel plezier met de nieuwe iPhone 6. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag van je.

Reageer