Beantwoord

Early Renewal vraag (iPhone X)

• 30 december 2017
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Beste,

Ik ben al een tijd klant bij jullie en ik heb een vraagje over de Early Renewal mogelijkheid. Mijn abbonnement verloopt op 15 mei 2018 en zoals bekend kan ik 4 maanden van ter voren mijn abbonnement verlengen, dat betekent dus op 15 januari 2018. Het duurt dus niet lang meer voordat ik mijn abbonnement kan verlengen. Zou ik alsnog een Early Renewal kunnen nemen? Betaal je dan dus eenmalig het bedrag voor de Early Renwal mogelijkheid en eenmalig het bedrag van de abbonnement/toestel in totaal? Wordt dit per direct gedaan of krijg ik hier een factuur van?

Mijn interesse ligt bij de iPhone X 256gb, met een abbonnement van onbeperkt bellen en sms, 10gb internet per maand en een T Mobile samen korting van 5 euro, zo kom ik uit op de 60 euro per maand. Los daarvan zou ik ongeveer 285 euro eenmalig moeten betalen voor de abbonnement/toestel, + de 71 euro voor de Renewal mogelijkheid. Klopt dat?

Hartelijk dank voor het lezen.

Groet,

Tran
icon

Beste antwoord door Sam- 2 januari 2018, 12:37

Hoi hoi Tran,

Goed dat je hier van tevoren navraag over doet. Ik help je graag verder!

Wanneer je er voor kiest om een Early Renewal te doen dan ga je het abonnement aan en betaal je bij het aangaan of bij het in ontvangst nemen van de telefoon het eenmalige toestel bedrag. Op je eerstvolgende factuur betaal je de kosten voor het vevroegd verlengen.

De iPhone X, gaaf toestel! Dat klopt inderdaad Tran. Om nog een keer door te nemen wat de exacte maandkosten zijn en meer advies te krijgen bij je vernieuwing kan je ook telefonisch contact opnemen met onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen (0800-8104). Zij kunnen ook de vervroegde vernieuwing voor je doorvoeren.

Zijn je vragen zo beantwoord? Heb je aanvullende vragen dan horen we het natuurlijk graag van je Tran. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Tran,

Goed dat je hier van tevoren navraag over doet. Ik help je graag verder!

Wanneer je er voor kiest om een Early Renewal te doen dan ga je het abonnement aan en betaal je bij het aangaan of bij het in ontvangst nemen van de telefoon het eenmalige toestel bedrag. Op je eerstvolgende factuur betaal je de kosten voor het vevroegd verlengen.

De iPhone X, gaaf toestel! Dat klopt inderdaad Tran. Om nog een keer door te nemen wat de exacte maandkosten zijn en meer advies te krijgen bij je vernieuwing kan je ook telefonisch contact opnemen met onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen (0800-8104). Zij kunnen ook de vervroegde vernieuwing voor je doorvoeren.

Zijn je vragen zo beantwoord? Heb je aanvullende vragen dan horen we het natuurlijk graag van je Tran. 🙂

Reageer