Vraag

Écht onbeperkt internet via de telefonische klantenservice?

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Vandaag heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te informeren wat de mogelijkheden zijn bij een contractverlenging.

Zoals al verwacht wordt er voor iemand die al ruim 10 jaar klant is niks extra's gedaan. Bijbetaling, kortingen zijn allemaal hetzelfde als een nieuwe klant.
De jongen aan de telefoon kon mij echter alleen onbeperkt internet aanbieden.
Hierop vroeg ik zeer duidelijk of dit dan écht onbeperkt was, zonder de terugzetting in snelheid na 1gb... Hij verzekerde dat dit zo was. In de winkels kon men dit niet geven omdat dit alleen via de telefoon aangeboden kon worden. het ging hier om een iPhone 4s icm met een i-smart 300 abbo.
Ik weet helaas uit ervaring dat de klantenservice niet altijd goed voorlicht en vertrouw het daarom niet zo. Klopt dit aanbod van deze medewerker wel? Ik wil niet ineens aan een telefonische contractverlenging vastzitten terwijl ik het dan net zo lief in een winkel afhandel en gelijk de telefoon mee kan nemen.

Graag hoor ik van mensen die dit aanbod ook hebben gehad of medewerkers van t-mobile die inderdaad op de hoogte zijn van de regeling.

Groetjes, Barbara

0 reacties

Geen reactie

Reageer