Beantwoord

Een aantal vraagjes betreffende ingang van mijn abonement en de T-mobile app

Goede morgen,

Zoals de onderwerpregel aangeeft heb ik een aantal vraagjes.
Vanaf vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan, dit betreft onbeperkt bellen en sms'en, 5Gig internet en een Deezer account. Deze zou dus vandaag ingaan,maar is nog niet verwerkt bij my t-mobile. Nu heb ik hier en daar op het forum wat rond gelezen en kwam ik tot de conclusie dat ik me qua belminuten en data gebruik geen zorgen hoef te maken. Dus dikke prima about that.
Echter omdat mijn nieuwe abonnement nog niet verwerkt is, kan ik ook niet via T-mobile inloggen bij Deezer, terwijl ik hier feitelijk wel recht op heb. Gezien mijn strakke planning vind ik het een beetje vervelend dat ik niet op de dag dat mijn betaling begint, gebruik kan maken van het Deezer account. De rest van mijn weekend zit behoorlijk vol en ik kijk er zeer naar uit om met een heerlijk gevarieerde foute playlist naar mijn opleiding te fietsen. Wat er op neerkomt dat ik nu eigenlijk deze playlist wilde samenstellen.
Misschien een suggestie voor de verwerking van nieuwe abonnementen om deze alvast klaar te zetten en ook daadwerkelijk om 00.00 uur van de dag van ingang te verwerken? Ook omdat ik merk dat hier structureel onduidelijkheid over is.

Verder, heb ik ook de T-mobile app geïnstalleerd voor het gemak. Maar na een aantal keer denken dat ik zelf aan geheugen verlies, en/of veel te grote duimen voor het smartphone toetsenbord lijd, en mijn pincode opnieuw ingesteld te hebben. Kwam ik er toch achter dat de T-mobile app mijn pincode niet onthoud. Dit vind ik een beetje verwarrend omdat het de enige app is waarbij verandering van inloggegevens niet direct worden toegepast.

Volgens mij was het dat wel zo'n beetje.
Kan een lieve medewerker me misschien wat duidelijkheid geven over de gang van zaken?

Fijne dag! 🙂
icon

Beste antwoord door Issam 2 oktober 2017, 15:00

Hey hey Captain Grogeous,

Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wil hebben. Ik zie dat Herelstom en Rosan al aan het meedenken zijn! Bedankt daarvoor. :)

Ik ben gelijk voor je gaan kijken in het systeem en ik zie daar inderdaad dat jouw abonnement op 30 september afliep. Dan zou je verwachten dat de dag daarna je vernieuwing in zou gaan, maar dit is niet gebeurd. De vernieuwing stond gepland voor 31 oktober.

Om te voorkomen dat je zo lang moet wachten voordat je gebruik kan maken van de nieuwe voorwaarden heb ik de ingangsdatum van je vernieuwing verplaatst naar vandaag. Als je over een uurtje je toestel één keer helemaal uit en weer aan zet dan word je opnieuw op het netwerk aangemeld. Daarna kan je gebruik maken van de nieuwe voorwaarden.

Zoals Rosan al aangaf kan de My T-Mobile app je de eerste dag of paar dagen incorrecte informatie tonen. Zie je iets dat niet klopt, dan weet je dat dit snel hersteld zal worden.

Ik hoop dat de onduidelijkheid is ontnomen en dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey hey Captain Grogeous,

Begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wil hebben. Ik zie dat Herelstom en Rosan al aan het meedenken zijn! Bedankt daarvoor. :)

Ik ben gelijk voor je gaan kijken in het systeem en ik zie daar inderdaad dat jouw abonnement op 30 september afliep. Dan zou je verwachten dat de dag daarna je vernieuwing in zou gaan, maar dit is niet gebeurd. De vernieuwing stond gepland voor 31 oktober.

Om te voorkomen dat je zo lang moet wachten voordat je gebruik kan maken van de nieuwe voorwaarden heb ik de ingangsdatum van je vernieuwing verplaatst naar vandaag. Als je over een uurtje je toestel één keer helemaal uit en weer aan zet dan word je opnieuw op het netwerk aangemeld. Daarna kan je gebruik maken van de nieuwe voorwaarden.

Zoals Rosan al aangaf kan de My T-Mobile app je de eerste dag of paar dagen incorrecte informatie tonen. Zie je iets dat niet klopt, dan weet je dat dit snel hersteld zal worden.

Ik hoop dat de onduidelijkheid is ontnomen en dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden!
Reputatie 6
Badge +13
Beste Captain Grogeous als je kijkt bij mijn abonnement wat staat daar al ingangs datum?
Kan het echt niet zijn dat je je een maandje vergist?
Of is nu alles toch wel juist werkend?
Bij een verlenging zijn systemen meestal even van slag en hebben ze 24/48 uur de tijd nodig om alles weer bij te werken.
Reputatie 4
Badge +2
Ik ben ook maar een klant, maar ik zou morgen gewoon even met T-Mobile bellen 06 - 2400 1200 dan kun je het ze uitleggen.
Maar nu even serieus.

Ik zit hier te kijken, en zie dat mijn zelfde (oude) bundel is ingegaan vandaag, van een abonnement dat tot 30 september zou duren. terwijl er eerst stond dat mijn nieuwe abonnement zou ingaan op 1 oktober. Deze staat nu in een keer op 31 oktober gepland terwijl er ook telefonisch afgesproken was dat deze op 1 oktober zou ingaan.

Zou je mijn verwarring kunnen verlichten?

en ja, blijkbaar liep ik een dag voor. vandaar dat september 31 dagen had in mijn subjectieve realiteit.

groetjes
@Herels Tom en nog steeds geen "push up" van "Freestylers" voor morgenochtend in mijn niet bestaande playlist kunnen zetten van mijn niet available Deezer account 😢
Reputatie 4
Badge +2
Sinds wanneer heeft september 31 dagen? ;)
Maar goed vandaag is het echt 1 oktober!
Okee, een klein foutje. Ik was vergeten dat september 31 dagen had ^^
dit neemt niet weg dat het probleem nog steeds aanwezig is.

Reageer