Beantwoord

Een abonnement verlengen

• 4 maart 2019
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Hallo ,
Ik heb een email gekregen dat ik mijn abonnement mag verlengen. maar ik heb de actie gekegen en ik zag dat ik kan het zelft actie krijgen door mobiel.nl met lagere prijs.

Nog een vraag als mijn verlening begint in 18 maar. maar ik wil nu verlegen. is dat kan
icon

Beste antwoord door David 5 maart 2019, 09:55

Hoi @Ranmus,

Tof dat je wilt gaan verlengen! Ik ga m'n best doen om je hier zo goed mogelijk bij te helpen!

Heb je heel toevallig de e-mail als screenshot in een reactie (zonder privégegevens)? Ik zie namelijk terug dat je inderdaad pas op 18 maart kunt verlengen, dus het is opmerkelijk dat we daar al een e-mail over zouden sturen. Misschien is het een mail waarin staat dat je bijna kunt verlengen? Ik kijk hierin natuurlijk graag mee!

Voor een normale verlenging is het echt pas mogelijk om vanaf 18 maart te verlengen, aangezien dit 4 maanden voor de einddatum van je contract is. We bieden wel een Early Renewal aan (oftewel een vervroegde verlenging), maar hier zitten wel bepaalde voorwaarden aan (klik op 'Toon inhoud'):Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
  • Een Early Renewal is alleen telefonisch af te sluiten.

De kosten kunnen inderdaad verschillen met andere providers, maar ook bij derde partijen, zoals Mobiel.nl. Zij zijn een apart bedrijf en zij mogen zelf de kosten bepalen voor de telefoons die zij aanbieden. De abonnementen zijn hetzelfde, maar de toestelkosten kunnen hierin wel verschillen. Houd er dan wel rekening mee dat je met problemen met jouw toestel ook bij hen moet zijn.

Ik hoop dat het zo helemaal helder is, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

PS: Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is, dus iedereen kan meelezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Ranmus,

Tof dat je wilt gaan verlengen! Ik ga m'n best doen om je hier zo goed mogelijk bij te helpen!

Heb je heel toevallig de e-mail als screenshot in een reactie (zonder privégegevens)? Ik zie namelijk terug dat je inderdaad pas op 18 maart kunt verlengen, dus het is opmerkelijk dat we daar al een e-mail over zouden sturen. Misschien is het een mail waarin staat dat je bijna kunt verlengen? Ik kijk hierin natuurlijk graag mee!

Voor een normale verlenging is het echt pas mogelijk om vanaf 18 maart te verlengen, aangezien dit 4 maanden voor de einddatum van je contract is. We bieden wel een Early Renewal aan (oftewel een vervroegde verlenging), maar hier zitten wel bepaalde voorwaarden aan (klik op 'Toon inhoud'):Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
  • Een Early Renewal is alleen telefonisch af te sluiten.

De kosten kunnen inderdaad verschillen met andere providers, maar ook bij derde partijen, zoals Mobiel.nl. Zij zijn een apart bedrijf en zij mogen zelf de kosten bepalen voor de telefoons die zij aanbieden. De abonnementen zijn hetzelfde, maar de toestelkosten kunnen hierin wel verschillen. Houd er dan wel rekening mee dat je met problemen met jouw toestel ook bij hen moet zijn.

Ik hoop dat het zo helemaal helder is, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

PS: Ik heb jouw username even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is, dus iedereen kan meelezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.

Reageer