Beantwoord

Een nieuwe mobiel bestellen

• 19 april 2019
  • 4 reacties
  • 788 Bekeken

In oktober 2018 kocht ik in de T mobile winkel in Haarlem een Huawei p20 lite. Helaas heb ik van deze telefoon niet lang kunnen genieten.....lang verhaal maar eind oktober had ik dus geen mobieltje meer. Nu doe ik het sinds die tijd al met een Samsung A3 (iets uit 2015 of zo). En ik ben het gewoon zo zat 😞. Ergens in januari heb ik contact opgenomen met T mobile en de situatie uitgelegd.

Kortom ik wilde graag een nieuwe telefoon bestellen. Steevast was het antwoord dat kan niet uw contract kunt u pas in juni 2019 veranderen........lees een nieuwe mobiel bestellen.

Toch snap ik het niet ........in oktober blijk ik dus een nieuw contract te hebben afgesloten. Weet ik veel ........ik "zit" al meer dan 10 jaar bij T mobile. Ik wilde toen gewoon een P20 lite kopen. Blijkbaar heb ik dus voor een nieuw contract gekozen .........overigens ik heb de P20 gewoon direct afgerekend dus geen bedrag per maand.

Kortom
  • ik heb gewoon de balen er van dat ik geen mobiel kan bestellen NU in het abonnement zonder dat ik iets van 70 euro moet betalen omdat ik nog geen contractverandering kan realiseren (dit kan pas in juni).
De wens:
1.toch meer duidelijkheid ALS je een nieuwe mobiel koopt en direct hebt afgerekend dit geen nieuw contract ten gevolg heeft, hier zat ik helemaal NIET op de wachten .

2 ik wil gewoon een nieuwe mobiel bestellen in mijn contract , dus dit maal WEL een abonnement met mobiel.

3 ik wil daar gewoon geen extra geld voor betalen in de zin van dat ik gestraft word omdat ik vroegtijdig een contract openbreek

Mijn enige optie is nu, een nieuw contract bij bijv. Ben met mobiel. Maar dat wil ik niet ...........
icon

Beste antwoord door Folkert 19 april 2019, 16:33

Hey @Boterhamski ,

Het is me niet helemaal duidelijk of de Huawei destijds aan het abonnement gekoppeld is of dat je een los toestel en sim only hebt.

In het geval ze gekoppeld zijn kun je gaan voor een Early Renewal, je gaat dan nu voor een nieuwe telefoon maar het abonnement dat daaraan gekoppeld wordt gaat pas in na het huidige abonnement!

In het geval je nu een sim only hebt kun je gaan voor Toestelflexibiliteit waarbij je huidige contract beëindigd wordt en je een nieuw contract aan gaat met toestel gekoppeld.

Een nieuwe telefoon toevoegen aan het huidige contract kan niet.

Zie de verlengen pagina, kijk onderaan voor de mogelijkheden, voorwaarden en eventueel bijkomende kosten bij een Early Renewal.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hey @Boterhamski ,

Het is me niet helemaal duidelijk of de Huawei destijds aan het abonnement gekoppeld is of dat je een los toestel en sim only hebt.

In het geval ze gekoppeld zijn kun je gaan voor een Early Renewal, je gaat dan nu voor een nieuwe telefoon maar het abonnement dat daaraan gekoppeld wordt gaat pas in na het huidige abonnement!

In het geval je nu een sim only hebt kun je gaan voor Toestelflexibiliteit waarbij je huidige contract beëindigd wordt en je een nieuw contract aan gaat met toestel gekoppeld.

Een nieuwe telefoon toevoegen aan het huidige contract kan niet.

Zie de verlengen pagina, kijk onderaan voor de mogelijkheden, voorwaarden en eventueel bijkomende kosten bij een Early Renewal.

Groet, Folkert

Ik had in ieder geval een sim only ......toen ik de de Huawei kocht had ik geen idee of dit aan het contract is gekoppeld. Ik kreeg in ieder geval wel een nieuw contract in mijn e mail...

n het geval ze gekoppeld zijn kun je gaan voor een Early Renewal, je gaat dan nu voor een nieuwe telefoon maar het abonnement dat daaraan gekoppeld wordt gaat pas in na het huidige abonnement!

Dit zou mij dus 70 e of zo kosten als panalty (extra dus)

Kortom, het werkt dus niet met de normale " mijn t mobile" lukt gewoon niet
Folkert, deze melding krijg ik dus als ik de link volg........echt geen doen.
Geloof mij, ik heb nog nooit achterstand in betalen gehad......niet in geen 10 jaar.

Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent of bijvoorbeeld een betalingsachterstand hebt. Je kunt hier wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Boterhamski ,

Met de gewone Mijn T-Mobile kun je deze speciale dingen niet regelen, dat kan alleen via de klantenservice voor mobiel via 06 - 2400 1200

En ik geloof echt dat je nog nooit te laat betaald hebt!

Probeer eerst de e-mail met het contract terug te vinden van toen je de Huawei kocht, daar hangt vanaf welke opties je hebt.

Reageer