Vraag

Eerder verlengen abonnement.

Hallo,

Over een aantal dagen is het mogelijk mijn abonnement te verlengen en dus ook een nieuwe telefoon uit te kiezen, nu wilde ik graag via studentmobiel.nl de galaxy s6 bestellen maar ik zag dat vandaag de laatste dag is voor de 75 euro cashback actie van samsung. Is het mogelijk deze dan vandaag al te bestellen en mijn abonnement dan toch simpel over te zetten? Mijn abonnement is te verlengen vanaf 3 november (komende dinsdag).

8 reacties

Hoi Jannes,

Vanaf 4 maanden voor het eind van je vaste contractperiode is het mogelijk je contract te verlengen. Indien je nog eerder wilt verlengen dan maak je gebruik van de optie Early Renewal. Meer over deze optie vind je op; https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2851

Overigens gaat het bij de cashback actie om de factuur datum. Mogelijk dat je kan afspreken met de medewerkers van Studentmobiel dat je vandaag de S6 betaalt en dat ze dan het verzoek voor de verlenging op 3 november insturen.
Reputatie 6
Badge +13
Helaas is enkele dagen eerder verlengen sowieso niet mogelijk tenzij je kiest voor een early renewel waarvan de kosten ook rond de 70 zitten.
Daarbij vraag ik mij af of een bedrijf zal meewerken op de manier zoals Eric het benoemt maar je kan het proberen.
Hallo,

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb het toestel gewoon besteld omdat het toch pas op dinsdag 3 november weer op voorraad zal zijn, ik zal het dan ook waarschijnlijk woensdag of donderdag ontvangen en dan is het ook mogelijk mijn abonnement gewoon te verlengen. Aangezien de besteldatum nog 1 november is ga ik er vanuit dat ik de 75 euro nog terug kan krijgen via de actie.

Mvg
Reputatie 6
Badge +13
Dus je bestelt het toestel los?
Maar ik vermoed dat de datum op de bon bindend is en die zal staan op de dag dat je het toestel krijgt.
Je moet namelijk de factuur (kopie ervan) toevoegen en niet de bestel bon althans dat staat in de voorwaarden van Samsung.
Nee, ik heb het toestel i.c.m. een verlenging op mijn huidige abonnement besteld. Of het geld dan verder terug te krijgen is via de actie zie ik wel. Samsung zegt immers zelf dat het gaat over de dag van aankoop.
Reputatie 6
Badge +13
Maar je kan pas verlengen vanaf 3 november zeg jezelf?
Dan kan je nu nog geen aanvraag doen dat word afgewezen.
Reputatie 4
Badge +4
Hoi jannesv, toch mooi als je deze afspraak met Studentmobiel hebt kunnen maken!
(Als ik het goed lees : nu kopen en over een paar dagen verlengen tegen de voorwaarden van nu?)
Vind ik heel flexibel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi jannesv,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt! Ook leuk om te zien dat ERIC en Rosan zo met je meedenken.

Ik kan nog niks terugzien in het systeem van een verlenging. Wellicht dat het morgen wel in het systeem staat als je dat met Studentmobiel hebt afgesproken.

In ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel! Als je verder nog vragen hebt, dan horen we het graag! 🙂

Reageer