Beantwoord

Eerder verlengen of wachten op goed aanbod

• 10 februari 2016
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

Mijn abbo loopt af in juni 2016.
Ik kan nu al verlengen,3 maanden tevoren.Maar heeft dat al nut?
Ik bedoel,mijn huidige abbo loopt nog tot juni en het nieuwe abbo zou pas in juni ingaan.
Dus vroegtijdig verlengen heeft voor mij niet zoveel voordeel,toch?
icon

Beste antwoord door Rosan 10 februari 2016, 11:21

Beste Edje Eeerder verlengen heeft nut als je toestel bijvoorbeeld al kapot is deze krijg je gelijk al mee.
Verleng je met een sim only dan kan je ook wachten tot een later moment of tot je een leuk aanbod ziet bijvoorbeeld.

Weet je al wat je wilt verlengen met of zonder toestel?
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Edje Eeerder verlengen heeft nut als je toestel bijvoorbeeld al kapot is deze krijg je gelijk al mee.
Verleng je met een sim only dan kan je ook wachten tot een later moment of tot je een leuk aanbod ziet bijvoorbeeld.

Weet je al wat je wilt verlengen met of zonder toestel?
Reputatie 3
Badge +4
Hoi EdjeRom, je mag verlengen met een nieuwe telefoon.
Als je huidige telefoon nog goed bevalt kun je ook kiezen voor een Sim Only...
Of je wacht even op de nieuwste toestellen van (bijvoorbeeld) Samsung of LG! :D

Laat je weten wat het wordt als je een keuze hebt gemaakt?
Ik heb een nieuwe telefoon los gekocht.
Dus ik wou gaan voor Sim Only.
Zou graag verlengen omdat mijn huidige abbo,nu bijna € 10,- per maand goedkoper is.
Ik begrijp dat ik dus net zo goed kan wachten tot de einddatum(of een goede aanbieding in de tussentijd).

Bedankt voor jullie antwoord.
Badge +13
Ja het beste kan je de aanbiedingen een beetje in de smiezen houden ikzelf krijg geregeld een mail van T mobile met de aanbiedingen op dat moment.
Daar staan ook geregeld Sim Only aanbiedingen in die aantrekkelijk zijn.
En zet anders twee weken oid voor de eind datum even een notitie in de agenda zodat je er erg in heb om te verlengen en je niet in ene de volle mep gaat betalen omdat je abonnement is verlopen.
Kende je deze extra dingen voor klanten al misschien staan daar ook dingen tussen waarvan je niet wist dat T Mobile dat deed?

Reageer