Beantwoord

emailadres klantenservice

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb ongevraagd een contractverlenging ontvangen, per email. Wil reageren maar dat kan niet per email, terwijl ik wél per email berichten van T-M ontvang. Ik heb geen enkele socialmedia dus kan alleen emailen. Please, weet iemand het emailadres van de Klantenservice, ik kan het niet vinden.
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 februari 2019, 15:32

Hoi Svenska,

Geen zorgen, ik snap inderdaad dat je de tijd wilt nemen om je te oriënteren en de juiste keuze te maken! Ik heb de vernieuwing dan ook voor jou geannuleerd. Het kan twee dagen duren voordat je daar een mailtje over krijgt, dus schrik niet als je er nu nog niet meteen wat over gehoord hebt. Mocht je na deze week nou nog niets gehoord hebben, dan mag je natuurlijk altijd even navragen of het wel klopt. Maar daar ga ik niet vanuit hoor, ik heb immers zelf de annulering doorgevoerd. :P

Wat betreft een nieuw aanbod: ik kan je zelf geen aanbod doen, omdat we daar een speciale afdeling voor hebben - die collega's weten véél beter wat ze jou kunnen aanbieden! Je kunt dit nummer altijd zelf even bellen op een tijdstip waarop het jou uitkomt via: 0800-8104.

Daarnaast kun op de website zien wat het huidige aanbod is! Hier voor Sim Only, en hier voor een abonnement mét toestel.

Enneee, wij staan hier natuurlijk ook altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden! Dus als wij je ergens meer duidelijkheid in kunnen geven, stel dan gerust je vragen. 😊

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Niemand krijgt zomaar ongevraagd een contract verlenging. Direct e-mail kan niet maar op de T-Mobile hoofdpagina bij contact opties kun je b.v. chatten, dat is direct contact. Of even wachten tot er hier morgen een community moderator reageert.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Svrenska,

Ik zie inderdaad dat jouw abonnement met een Go is verlengd. Als dit verkeerd is gegaan, dan bij deze excuses en wij gaan het dan uiteraard voor je rechtzetten!

Wil je dat ik de verlenging voor je annuleer? Laat het maar weten en dan komt het in orde!
Hoi Jaimy,

ik ben gisteren door jullie gebeld en bevraagd (abonnement loopt straks af, tevredenheid, wil je extra GB's etc.). Er is toen niet gezegd dat mijn abonnement na dat gesprek verlengd zou worden. Hoewel ik dat overweeg wil ik toch eerst wat op een rijtje zetten en qua kosten niet achteruit gaan tov huidig contract. En met mijn man bespreken, want die heeft hetzelfde contract bij jullie. Onze contracten lopen pas midden mei af dus we hebben nog eventjes de tijd.
Je mag mijn verlenging graag cancelen en ons beiden graag een offerte doen toekomen die dicht in de buurt blijft van ons huidige contract. En dan via de email of over de post graag; overdag werken we beiden en zijn dan zeer beperkt in het gebruik van onze prive-mobieltjes. En we hebben geen enkel account op social media.
Dank alvast, en ook Folkert voor zijn reactie 🙂.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Svenska,

Geen zorgen, ik snap inderdaad dat je de tijd wilt nemen om je te oriënteren en de juiste keuze te maken! Ik heb de vernieuwing dan ook voor jou geannuleerd. Het kan twee dagen duren voordat je daar een mailtje over krijgt, dus schrik niet als je er nu nog niet meteen wat over gehoord hebt. Mocht je na deze week nou nog niets gehoord hebben, dan mag je natuurlijk altijd even navragen of het wel klopt. Maar daar ga ik niet vanuit hoor, ik heb immers zelf de annulering doorgevoerd. :P

Wat betreft een nieuw aanbod: ik kan je zelf geen aanbod doen, omdat we daar een speciale afdeling voor hebben - die collega's weten véél beter wat ze jou kunnen aanbieden! Je kunt dit nummer altijd zelf even bellen op een tijdstip waarop het jou uitkomt via: 0800-8104.

Daarnaast kun op de website zien wat het huidige aanbod is! Hier voor Sim Only, en hier voor een abonnement mét toestel.

Enneee, wij staan hier natuurlijk ook altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden! Dus als wij je ergens meer duidelijkheid in kunnen geven, stel dan gerust je vragen. 😊

Reageer