Beste antwoord door Jaimy
Geen zorgen, ik snap inderdaad dat je de tijd wilt nemen om je te oriënteren en de juiste keuze te maken! Ik heb de vernieuwing dan ook voor jou geannuleerd. Het kan twee dagen duren voordat je daar een mailtje over krijgt, dus schrik niet als je er nu nog niet meteen wat over gehoord hebt. Mocht je na deze week nou nog niets gehoord hebben, dan mag je natuurlijk altijd even navragen of het wel klopt. Maar daar ga ik niet vanuit hoor, ik heb immers zelf de annulering doorgevoerd. :P
Wat betreft een nieuw aanbod: ik kan je zelf geen aanbod doen, omdat we daar een speciale afdeling voor hebben - die collega's weten véél beter wat ze jou kunnen aanbieden! Je kunt dit nummer altijd zelf even bellen op een tijdstip waarop het jou uitkomt via: 0800-8104.
Daarnaast kun op de website zien wat het huidige aanbod is! Hier voor Sim Only, en hier voor een abonnement mét toestel.
Enneee, wij staan hier natuurlijk ook altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden! Dus als wij je ergens meer duidelijkheid in kunnen geven, stel dan gerust je vragen.
