Beantwoord

Ervaring buitenlandse paspoort

Ik ben al jaren klant van T-Mobile maar in de laatste weken lijkt het erg mis te lopen. Ik heb probeert de nieuwe Iphone 5S te bestellen - die AMP omdat mijn paspoort gegevens niet klopten-  weer mee terug heeft genomen.

AMP geeft aan dat en bestelling en daarmee ook de verlenging dan altijd geannuleerd word.

T-Mobile klantenservice heeft mij adviseerd een scan van mijn paspoort op te sturen via het contactformulier - gedaan. Dit heeft tot nu toe nog niet geholpen - in het systeem staat nog steeds mijn oude paspoort. Meerdere keren al gebeld en vandaag voor de 2de keer in de winkel langs geweest.

De oude verlenging is ondertussen uit het systeem ( daar lijkt het tenminste op ) maar toch kon de medewerker mij niet verder helpen omdat er en probleem in de software was en daarom de contract niet uitgeprint kon worden (?).

Heeft iemand hier ervaring met en duits paspoort en of er en juiste manier is om de nummer/cijfer combinatie in te voeren in het T-Mobile systeem ?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Razza 11 november 2013, 17:30

@dbehm11

Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik ga dit gelijk voor je navragen bij de afdeling die hierover gaat. Zodra ik een reactie heb gekregen zal ik je gelijk van een antwoord voorzien. Onze excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
@dbehm11 wat vervelend dat het is misgelopen met je bestelling. Voor het wijzigen dien je het originele document te overleggen, dus geen kopieën. Je kunt dit het beste dus in de T-Shop laten aanpassen. Wat geven mijn collega's in de T-Shop aan?
Hoi

De collega's in de T-Shop kunnen mijn paspoort gegevens niet wijzigen. Ik heb gezien dat er tenminste vanuit de applicatie waar zij mee werken geen mogelijkheid lijkt te zijn. De informatie was wel te zien - maar "grijs" en niet te veranderen.

Via de klantenservice heb ik vaker gehoord dat het met en scan die ik via het contactformulier opgestuurd heb wel zou moeten lukken - alleen kan het 2 weken duuren.

in de T-Shop hebben wij dan ook nog probeert mijn contract te verlengen - wat in eerste instantie ook goedgekeurt werd - de collega had al en nieuwe iphone op de toonbank liggen - maar op een of andere manier kon de contract niet geprint worden omdat de pasport no. niet juist op het contract stond ( of iets dergelijks).

Nu weet ik niet meer wat ik moet doen - ik wil heel graag klant blijven bij T-Mobile maar dit soort dingen maken het mij toch erg moeilijk. Ik heb ondertussen zeker 6 keer met de klantenservice gebelt en iemand in de winkel gesproken - en heb 6 keer en andere verhaal gehoort. Het enigste wat wel altijd overeenkwam was dat de persoon die ik sprak mij niet verder kon helpen.
Hallo, ik heb het zelfde probleem gehad. Duitse paspoort, al jaren tevredene klant. voelde mij echt weer als "buitenlander".....
Heb dus de klantenservice via de 06 nummer gebeld (telefoongids geeft een 0800 en een 06 nr. voor bestaande klanten aan.)
En mijn probleem is verholpen, ik heb het telefonisch kunnen verlengen. Voor hun ben ik een bestaande klant en hoef dus geen nieuwe legitimatie.
Mijn nieuwe Sony Xperia Z is al bijna op de weg!!!!
Bedankt voor de goede telefonische "hulpverlening" T-mobile. Ik vind het wel een beetje jammer dat de shop in Venlo mij heeft laten hangen....gewoon geen reactie meer gekregen!!!
Ik wens veel success met jouw contractverlenging!
0624001200 is de nr van de klantenservice voor bestaande klanten!
Hoi - mijn probleem begon toen de AMP mannetje mijn iphone niet aan mij wou overhandigen omdat mijn paspoort nummer in het T-System systeem niet dezelfde was die ik hem liet zien. T-Mobiel had blijkbaar nog mijn oude paspoort nummer in de computer.

Het bestellen van de iphone was uberhaupt geen probleem via internet. Ik wens je dus heel veel geluk.

Volgens de T-Mobile winkel zouden de AMP mensen de paspoort in het systeem kunnen veranderen - MAAR ik heb ondertussen zo veel verschillende verhalen gehoord....
Reputatie 6
Badge +16
@dbehm11

Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik ga dit gelijk voor je navragen bij de afdeling die hierover gaat. Zodra ik een reactie heb gekregen zal ik je gelijk van een antwoord voorzien. Onze excuses voor het ongemak!
Het is gelukt.....ik heb mijn new toestel gisteren ontvangen. Van de voren bij de T-mobile support mijn paspoortgegevens laten wijzigen, omdat ik ook een nieuwe "Reisepass" heb gekregen. De vriendelijke support-medewerker heeft zelfs nog bij AMD opgebeld, of een buitenlandse paspoort een probleem zou opleveren. Vervolgens hun dus niet.
De medewerker van AMD heeft wel problemen gehad om te nr in te voeren, maar na 4 keer proberen is het hem (hoe dan ook) gelukt. we hebben hem inderdaad heel duidelijk laten weten, dat het niet ons probleem is, als de software buitenlandse paspoorten niet accepteerd......mischien heeft de medewerker ook een slecht geweten omdat hij de paspoort (het toestel is bij ons op de zaak uitgeleverd worden) in een wateremertje heeft laten vallen 😉.
In ieder geval: een hele goede service van T-mobile online support en ook van de AMD.
Reputatie 4
@ dori64

Dat is erg fijn om te horen! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel! 😉

Reageer