Beantwoord

Extra voordeel als bestaande klant?!

Er word via jullie site aangegeven extra voordeel bij verlenging voor bestaande klanten.. ik snap het niet! Of ik nou inlog en de iphone 6 bekijk met een onbeperkt Bel & sms met 2 gb Internet als verlenging of ik bekijk het als geheel nieuwe klant.. wat is mijn voordeel als bij beide versies alles gelijk is? Enkel geen aansluitkosten. . Maar ik was toch ooit nieuwe klant en heb die toch al betaald! Ik snap dus niet dat jullie adverteren met EXTRA korting als bestaande klant.. Dit klopt helemaal niet! Ik overweeg over te stappen naar een van jullie concurrenten tenzij jullie met een alternatief kunnen komen..

Gr Pieter G.
icon

Beste antwoord door Razza 14 januari 2015, 10:51

@pieterg.

Het is goed dat je hier contact over opneemt, want het klopt inderdaad dat bestaande klanten altijd voordeliger uit zijn dan nieuwe klanten. We willen graag onze waardering laten blijken door net dat stapje extra te doen. Ik ben direct naar onze collega's van de verkoopafdeling gelopen om een terugbelafspraak te maken. Zij nemen telefonisch contact met je op om je een zo scherp en persoonlijk mogelijk aanbod te doen.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen! Houd je ons hiervan op de hoogte? Ik ben benieuwd. 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@pieterg.

Het is goed dat je hier contact over opneemt, want het klopt inderdaad dat bestaande klanten altijd voordeliger uit zijn dan nieuwe klanten. We willen graag onze waardering laten blijken door net dat stapje extra te doen. Ik ben direct naar onze collega's van de verkoopafdeling gelopen om een terugbelafspraak te maken. Zij nemen telefonisch contact met je op om je een zo scherp en persoonlijk mogelijk aanbod te doen.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen! Houd je ons hiervan op de hoogte? Ik ben benieuwd. 🙂
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde helaas..Heb net mijn contract verlengd, inderdaad ook met de belofte van extra korting voor bestaande klanten, ben daar maar even van uit gegaan. Daarna zag ik toen ik niet ingelogd was dat het voor nieuwe klanten dus exact dezelfde prijs is..Beetje jammer natuurlijk, adverteer dan niet met extra korting, dit is erg misleidend.
Maarja.

Reageer