Lees dit topic goed door, om dubbele vragen te voorkomen. :)
Veelgestelde vragen
Bestelling
- Op mijn nieuwe contract staat een ander nummer terwijl ik nummerbehoud heb aangevraagd. Hoe kan dat?
- Kan ik een terugbel verzoek inplannen met de persoon die mijn contract verlengd heeft?
- Ik zie in de offerte dat de kortingen niet verwerkt zijn, hoe komt dat?
- Ik zie in de e-mail niet terug wat mijn kortingen zijn, worden die wel verrekend?
Levering
- Algemene informatie over een bestelling wijzigen of annuleren
- Algemene informatie over de bezorging van je bestelling
- Geen mail ontvangen om een bezorgafspraak te maken?
- Kan iemand anders mijn bestelling aannemen?
- Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
- Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
- Hoe vraag ik nummerbehoud aan?
- Hoe moet ik mijn nieuwe simkaart activeren?
Betaling
- Waarom moet ik aansluit kosten betalen, je wilt me toch als klant?
- Is de thuiskopie heffing verplicht?
- Wanneer vindt mijn eerste betaling plaats?
- Waarom betaal ik als vaste klant (ongeveer) net zoveel als een nieuwe klant?
- Algemene informatie over het betalen van je bestelling
Netwerk
- Ik heb geen netwerk! Wat nu?
- Kan ik met Basis Sim ook gebruik maken van 3- en 4G?
- 3G, H, H+, E, 4G, wat betekent dat allemaal?
Toestel
- Algemene informatie over toestelinstellingen
- Hoe zet ik de gegevens van mijn oude toestel over op het nieuwe toestel?
Beste antwoord door Amy
Staat je vraag er niet tussen? Stel hem dan gerust in een nieuw topic
Bekijk origineel