Beantwoord

Fout Tmobile bij opnieuw verlengen na annulering.

• 28 september 2019
  • 2 reacties
  • 789 Bekeken

Hallo,

Ik heb 12 augustus mijn abonnement vroegtijdig verlengd, 13 augustus de nieuwe S10 in ontvangst mogen nemen. Helaas beviel het toestel mij niet en heb ik de verlenging geannuleerd. Deze annulering is goedgekeurd, de bijbetaling van het toestel heb ik in het begin van september ook al terug gehad.

Nu wil ik opnieuw verlengen, maar dit kan niet door een fout in het systeem. Ik heb al meermaals contact gehad met Tmobile over dit probleem en het lijkt maar niet opgelost te kunnen worden.

Mijn huidige toestel is echt aan vervanging toe, deze houdt nog geen halve dag vol en dan is de batterij leeg. Helaas kan ik het me niet veroorloven om het gewenste toestel los aan te schaffen, anders had ik dit allang gedaan.

Dus mijn vraag/opmerking/klacht is:
Hoelang moet het in godsnaam duren om een geannuleerde order uit het systeem te halen, zodat ik een nieuwe verlenging kan afsluiten? En waarom duurt dit al ruim 3 weken?
Hoe veel langer moet ik nog wachten?
icon

Beste antwoord door Hajar 1 oktober 2019, 15:11

hi @AeroTech

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het nu wel goed is verwerkt en dat je weer kan verlengen. Dat kan via My T-Mobile bij Abonnement & Instellingen. Heb je al een toestel op het oog? Wat betreft je accountnaam; kun je mij in een privébericht de juiste gegevens sturen? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen1
Bekijk origineel

2 reacties

En waar kan ik mijn accountnaam veranderen. Dit nummer heb ik 4a5 jaar geleden al overgenomen van mijn ex, en alles veranderd naar mijn gegevens toen der tijd.
Zeer storend dit.
Reputatie 7
Badge +20
hi @AeroTech

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het nu wel goed is verwerkt en dat je weer kan verlengen. Dat kan via My T-Mobile bij Abonnement & Instellingen. Heb je al een toestel op het oog? Wat betreft je accountnaam; kun je mij in een privébericht de juiste gegevens sturen? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen1

Reageer