Beantwoord

Fout van Tmobile

  • 14 maart 2019
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken

Laatst abonnement verlengd voor 2 jaar met een nieuwe telefoon. Ik wilde de Huawei Mate 20 Pro. De Tmobile medewerker gaf mij de Mate 20. Omdat ik er verder niet veel verstand van heb geloofde ik het allemaal wel.
Toen thuis aangekomen na openmaken zagen we dat het de verkeerde telefoon was.
De volgende dag weer naar de shop gegaan en verteld dat ik de verkeerde telefoon heb gekregen.
Toen werd mij verteld “meneer u kunt hem wel ruilen maar u krijgt de korting niet”, “u betaalt de volle prijs”. Ik zei toen: “maar het is toch jullie fout?” “Nee meneer dit is de policy”.
Omdat in geen keuze had heb ik gewoon 300 euro erbij moeten betalen.
Ik voel met echt OPGELICHT door tmobile.

Nooit meer Tmobile voor mij op deze manier!
Dit is echt slecht... Had ik beter naar mediamarkt kunnen gaan als ik toch volle prijs moet betalen!
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2019, 09:15

@Mukhalid

Ik heb al op jouw eerste topic gereageerd. Het is niet de bedoeling dat je meerdere losse topics aan gaat maken. Dit wordt gezien als spammen en is in strijd met de huisregels.

Dit topic gaat op slot en het eerste topic blijft open voor reacties.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Mukhalid

Ik heb al op jouw eerste topic gereageerd. Het is niet de bedoeling dat je meerdere losse topics aan gaat maken. Dit wordt gezien als spammen en is in strijd met de huisregels.

Dit topic gaat op slot en het eerste topic blijft open voor reacties.