Beantwoord

Fouten in contract

  • 25 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 624 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn accountmanager heeft mij een nieuw contract toegestuurd voor 2 jaar. We hadden afgesproken dat dit voor 1 jaar zou zijn. in diverse mailtjes is achtereenvolgens gezegd dat het aangepast zou worden, dat ik het zelf moest regelen met de servicedesk (die mij weer terugstuurde), dat het niet geregeld kan worden etc. En nu hoor ik helemaal niets meer. Bij wie moet ik zijn om de gemaakte afspraken te laten nakomen?
icon

Beste antwoord door David 26 oktober 2018, 10:19

Hoi Wilma,

Ik zie terug dat jouw contract op 29 oktober van start gaat, dus ik houd jouw verzoek/vraag even bij me en dan ga ik hier maandag voor je achteraan!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wilma,

Ik zie terug dat jouw contract op 29 oktober van start gaat, dus ik houd jouw verzoek/vraag even bij me en dan ga ik hier maandag voor je achteraan!
Dankjewel David, wil je dat ik je even de correspondentie met mijn contactpersoon toestuur?
Reputatie 7
Badge +20
Dat zou super zijn, @WilmaM! Ik stuur je via een privébericht een e-mailadres waar je de correspondentie naartoe kunt mailen. 🙂

Reageer