Beantwoord

Foutje gemaakt bij plaatsen bestelling

  • 16 april 2019
  • 3 reacties
  • 852 Bekeken

Hoihoi,

ik heb 'n nieuw mobiel abbonement besteld, en realiseerde me helaas te laat dat ik 't verkeerde rekening nummer heb in gevuld.
Is dit 'n probleem als de mobiel afgeleverd wordt van de week?
icon

Beste antwoord door CrisTien 16 april 2019, 18:41

Hallo @Budgie82 Als je al klant bent en een verlening bent aangegaan kan je zelf het banknummer aanpassen in je account!

Anders even op de hulp van een moderator wachten.
Laat even weten of je het zelf kan oplossen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Budgie82 Als je al klant bent en een verlening bent aangegaan kan je zelf het banknummer aanpassen in je account!

Anders even op de hulp van een moderator wachten.
Laat even weten of je het zelf kan oplossen.
Nieuw abonement, dus geen verlenging. Bn wel al klant maar van oor TMobile Thuis, is ingewikkeld verhaal, maar moet ander rekeningnummer zijn - korte samenvatting.

Denk dat ik beter morgen kan bellen, is sneller.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Budgie82,

CrisTien heeft het inderdaad goed beantwoord, jouw vraag! Als er echter nog iets is waar wij bij kunnen helpen (het ingewikkelde verhaal) laat het gerust weten!

Reageer