Beantwoord

Foutmelding abonnement verlengen

• 22 mei 2018
  • 4 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Toen ik mijn abonnement probeerde te verlengen kreeg ik aan het einde de melding dat ik alleen Sim Only kon pakken of het toestel direct moest afbetalen. Ik klikte op direct afbetalen maar toen werd ik uitgelogd. Daarna klikte ik weer op verlengen, maar toen kreeg ik de melding dat ik mijn abonnement al verlengd had; ondanks dat ik nog niks heb gekozen of betaald.

Ik heb nu dus geen nieuw abonnement of toestel besteld. En als ik probeer mijn abonnement te verlengen krijg ik constant de melding over dat ik al verlengd heb ondanks dat dat niet klopt. Hoe kan ik dit nu oplossen?
icon

Beste antwoord door David 23 mei 2018, 09:55

Hoi Jaden,

Dat is inderdaad best wel verwarrend, goed dat je hier gelijk even achteraan bent gegaan! :S

Bij ons is er inderdaad een verlenging doorgekomen, dus laten we even kijken of dit uiteindelijk wel is wat je wilde bestellen. Het gaat om een Samsung Galaxy S7 (zilverkleurig) met Go Next, klopt het tot zover? De betaling zou dan voldaan worden bij levering van de Samsung. Op het moment wordt er nog gewacht op voorraad van het toestel. Wanneer deze bestelling klaar is, ontvang je bericht van de koerier en kun je een afspraak maken om het toestel te laten leveren en te betalen.

De startdatum wordt automatisch aangepast, zodra je jouw toestel hebt ontvangen. Je hoeft dan ook niet tot en met september te wachten op het nieuwe abonnement. Dat gebeurt dus allemaal vanzelf.

We kunnen de bestelling natuurlijk ook nog voor je annuleren op dit moment, als je dat liever hebt? Dan kan het 24 tot 48 uur duren voor je opnieuw kunt verlengen. Anders laten we deze bestelling staan, als dit verder correct is. Op die manier heb je zo snel mogelijk jouw nieuwe telefoon in huis! 🙂

We horen graag van je of we je nog ergens bij kunnen helpen, Jaden!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jaden,

Dat is inderdaad best wel verwarrend, goed dat je hier gelijk even achteraan bent gegaan! :S

Bij ons is er inderdaad een verlenging doorgekomen, dus laten we even kijken of dit uiteindelijk wel is wat je wilde bestellen. Het gaat om een Samsung Galaxy S7 (zilverkleurig) met Go Next, klopt het tot zover? De betaling zou dan voldaan worden bij levering van de Samsung. Op het moment wordt er nog gewacht op voorraad van het toestel. Wanneer deze bestelling klaar is, ontvang je bericht van de koerier en kun je een afspraak maken om het toestel te laten leveren en te betalen.

De startdatum wordt automatisch aangepast, zodra je jouw toestel hebt ontvangen. Je hoeft dan ook niet tot en met september te wachten op het nieuwe abonnement. Dat gebeurt dus allemaal vanzelf.

We kunnen de bestelling natuurlijk ook nog voor je annuleren op dit moment, als je dat liever hebt? Dan kan het 24 tot 48 uur duren voor je opnieuw kunt verlengen. Anders laten we deze bestelling staan, als dit verder correct is. Op die manier heb je zo snel mogelijk jouw nieuwe telefoon in huis! 🙂

We horen graag van je of we je nog ergens bij kunnen helpen, Jaden!
Reputatie 2
Nu staat er dat mijn abonnement in september ingaat maar ik heb geeneens het verlengen van mijn abonnement af kunnen maken. Ook kan ik nu niks meer wijzigen. Ik had tijdens het verlengen gekozen voor een directe ingang aangezien mijn huidige abonnement op 12 mei was afgelopen. Hoe kan ik dat nu wijzigen? Het is niet de bedoeling dat ik nu tot september ga wachten.
Reputatie 2
Hoi,

Een zilverkleurige Samsung S7 met Go Next; dat klopt helemaal ! Dan is mij geloof ik alles duidelijk nu. Ik heb ondertussen ook al een bericht van de koerier gehad dus dat komt wel goed.

Hartelijk bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jaden,

Mooi dat het dan toch goed is gekomen! 😃 Alvast veel plezier met jouw nieuwe toestel!

Reageer