Beantwoord

Foutmelding bij vernieuwing

Ik wil mijn abonnement verlengen. Kan niet :( 
Het vakje herhaal email is al ingevuld waardoor kan ik niet verder gaan omdat ik een opmerking krijg Oeps er is iets mis gegaan ect. In het vakje emailadres staat email en in het vakje herhaal email staat al mijn email adres. Wie kan het oplossen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Tom 27 maart 2014, 16:16

@bielsko Welkom op het T-Mobile forum!

Wat fijn dat je hebt besloten om je contract te vernieuwen. Krijg je de foutmelding bij het vernieuwen ook wanneer je het via een andere browser probeert? Zal ik anders aan onze verkoopadviseurs vragen om je even op te bellen zodat zij je bestelling kunnen invoeren? Laat het even weten, ik help je hier graag bij!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
@bielsko Welkom op het T-Mobile forum!

Wat fijn dat je hebt besloten om je contract te vernieuwen. Krijg je de foutmelding bij het vernieuwen ook wanneer je het via een andere browser probeert? Zal ik anders aan onze verkoopadviseurs vragen om je even op te bellen zodat zij je bestelling kunnen invoeren? Laat het even weten, ik help je hier graag bij!
Hallo,
bedankt voor je antwoord en het probleem is zo opgelost. Heel eenvoudig heb ik via een ander browser geprobeerd en het lukte 🙂

Reageer