Gang van zaken t-Mobile

• 29 oktober 2011
  • 0 reacties
  • 302 Bekeken

Ik bestelde op 21-10 de 4s en op 23-10 ging plots m'n nwe abbo in, zonder dat ik m'n 4s in huis heb of gebruiken kan.
Bij het ingaan van een nieuw abbo ben je de tegoeden - waarvoor je reeds eerder betaalde- KWIJT!
In mijn geval,100 belminuten. Verder belde ik 1 dag (22-10) zonder dat ik een abbo oid had.
Na een telf. gesprek met 1200, zijn de kosten voor die dag gecompenseerd.

Verder heb ik getekend voor een i-smart 150 abbo, maar ik zie alleen nog iets van een te goed in €
in de app en op de site, erg onoverzichtelijk, want waar staat €1,00 voor?

Dan ook nog geklaagd over de toestelkosten van €279,=. Ik kreeg een sms of ik even wilde bellen.
Dus gebeld waarbij ik enkel te horen krijg dat die kostprijs komt doordat ik geen aansluitkosten hoef te betalen
en een nieuwe klant wel. Uhhh, sorry, wilt u svp eens kijken wat ik dan heb betaald in 2009?
Juist: aansluitkosten. Omdat ik reeds aangesloten ben, hoeft u mij daarvoor niet te belasten.

Dus t-Mobile, u besteelt me van 100 belminuten en van €20,=. Ik ben van mening dat een vowassen bedrijf
als t-Mobile dit echt niet nodig heeft en haar zaken best op een andere manier kan handlen.
Ik krijg hierdoor een uitermate onbevredigend gevoel, voel me door u in de steek gelaten.
Nee t-mobile, e.e.a. voelt niet goed, erger; het voelt enorm slecht!

Nes.

0 reacties

Geen reactie

Reageer