Beantwoord

gebeld worden door T Mobile

• 26 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 379 Bekeken

Hallo...,vorige week maandag door een medewerkster dat mijn abonnement verlengd kon worden...ik doe dat nl al minstens 12 jaar..Ik vertelde haar dat het mij online niet lukte, ze zou het uitzoeken en mij do 24 okt jl om 1400 uur bellen.

Ik wacht er nog steeds op..

Schijnbaar willen jullie niets verlengen…

Bedankt

icon

Beste antwoord door Hajar 27 oktober 2019, 10:59

Hi @hanspalermo 

Wat leuk dat je wilt verlengen. Geen zorgen! Je kan onze sales afdeling ook zelf gratis bereiken op dit nummer 0800-8104. Mijn collega’s helpen je dan graag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @hanspalermo Fijn dat je wilt verlengen en zeker niet netjes dat ze hun afspraak niet na zijn gekomen. Heb je geen anoniem gesprek gemist? T-mobile belt altijd anoniem 😊
Mag ik vragen waarom het online niet lukt? 

Je kan ook altijd (mits mogelijk) even langs een T-mobile shop gaan ze helpen je daar graag verder.

De moderators kunnen je ook helpen maar dan moet je wel even geduld hebben, in het weekend kan het iets langer duren dan normaal.

Fijne avond.

Normaal neem ik anoniem niet eens op..... maar als we beiden een afspraak maken om op donderdag 24 okt om 1400 uur gebeld te worden, dan mag ik daar vanuit gaan..En nee, er is niet anoniem gebeld.…

Dus , helaas geen abonnenement meer met telefoon...misschien een goedkope sim only ( tijdelijk) .... 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hanspalermo 

Wat leuk dat je wilt verlengen. Geen zorgen! Je kan onze sales afdeling ook zelf gratis bereiken op dit nummer 0800-8104. Mijn collega’s helpen je dan graag verder!

Lekker tactisch antwoord....

Reageer