Beantwoord

Geen andere sim kaart geleverd gekregen

• 29 april 2016
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb vandaag een iPhone 6s binnengekregen na verlenging van mijn zakelijke abonnement. Ik had de iPhone 4s en heb er zelf voor gezorgd dat de simkaart in de iPhone 6s past.

Nou is mijn vraag: moet ik deze simkaart blijven gebruiken als mijn nieuwe bundel in gaat? Of moet ik alsnog een andere simkaart krijgen voor mijn nieuwe data bundel wanneer deze in gaat? Ik heb het abonnement dus verlengd en weet niet zeker of ik een nieuwe simkaart had moeten krijgen.

Ik hoor het graag!

Mvg,
Dave
icon

Beste antwoord door Amy 30 april 2016, 09:53

Hey Dave,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Jouw verlenging zal op 22 oktober automatisch je huidige abonnement gaan vervangen. Daar heb je in principe geen nieuwe simkaart voor nodig! 🙂

Je kunt je huidige simkaart inderdaad al gebruiken in je nieuwe toestel. Had je een 3-in-1 simkaart of heb je de simkaart geknipt?

Wij sturen in namelijk alleen een nieuwe simkaart mee wanneer wij in het systeem zien dat je oude simkaart niet in jouw nieuwe toestel past. Ook adviseren we om de simkaart niet te knippen, dit kan er namelijk voor zorgen dat je geen ideaal netwerk meer hebt. Mocht dit het geval zijn dan sturen we je alsnog een nieuwe simkaart toe.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Dave,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Jouw verlenging zal op 22 oktober automatisch je huidige abonnement gaan vervangen. Daar heb je in principe geen nieuwe simkaart voor nodig! 🙂

Je kunt je huidige simkaart inderdaad al gebruiken in je nieuwe toestel. Had je een 3-in-1 simkaart of heb je de simkaart geknipt?

Wij sturen in namelijk alleen een nieuwe simkaart mee wanneer wij in het systeem zien dat je oude simkaart niet in jouw nieuwe toestel past. Ook adviseren we om de simkaart niet te knippen, dit kan er namelijk voor zorgen dat je geen ideaal netwerk meer hebt. Mocht dit het geval zijn dan sturen we je alsnog een nieuwe simkaart toe.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
dezelfde SIM-kaart gebruiken in de nieuwe telefoon als je bij T-mobile blijft met hetzelfde nummer.
Is beter voor het milieu ook.

Reageer