Beantwoord

Geen bevestigingsmail

• 12 mei 2019
  • 3 reacties
  • 639 Bekeken

Hey,
ik ben geen klant van t-mobile maar heb gisteren dus een abonnement besteld met de motorola moto g7 plus en heb tot nu toe geen bevestigingsmail gekregen (20 uur later). De mail staat tevens ook niet in de spam box. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Heb al een mail gestuurd naar de algemene server maar die reageren natuurlijk pas paar daagjes later.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 mei 2019, 10:29

Hi Guus,

Wat leuk om te lezen dat je een abonnement hebt genomen bij ons! Je bent voor een mooi toestel gegaan! Heb je de e-mail inmiddels ontvangen?Heb je de bestelling via onze website gedaan? Kun je mij een privebericht sturen met je naam, geboortedatum, adres en e-mailadres? Dan zoek ik even je bestelling op om te zien of de mail wel is verstuurd.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Guus,

Wat leuk om te lezen dat je een abonnement hebt genomen bij ons! Je bent voor een mooi toestel gegaan! Heb je de e-mail inmiddels ontvangen?Heb je de bestelling via onze website gedaan? Kun je mij een privebericht sturen met je naam, geboortedatum, adres en e-mailadres? Dan zoek ik even je bestelling op om te zien of de mail wel is verstuurd.

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hoi,

ik heb de mail gelukkig vanmorgen ontvangen. Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Super! Welkom bij de T-Mobile familie!😊

Reageer