Beantwoord

Geen bevestigingsmail en niet zichtbaar op My T-Mobile

• 23 januari 2017
  • 4 reacties
  • 393 Bekeken

Hallo,

Gisteren heb mijn abonnement verlengt via de website. Omdat er onderhoud gepleegd werd aan my t-mobile, heb ik ingelogd via een autorisatiecode met m'n mobiel.

Ik heb tot op heden nog geen bevestigingsmail gehad en daarnaast is de verlenging niet zichtbaar online en staat er nog steeds dat ik kan verlengen.

Is er iets fout gegaan, of moet ik gewoon langer wachten op de bevestiging? Volgens mij had het mailtje binnen 10 minuten moeten komen.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 januari 2017, 14:21

Hi rankedgears,

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik zie dat je voor de Samsung S7 bent gegaan, mooi toestel! 🙂 Je abonnement is wel goed aangevraagd en je kan een deze dagen een bevestigingsmail ontvangen. Houd inderdaad je mailbox in de gaten. Daarna zal je order ook zichtbaar zijn op My T-Mobile bij Mijn abonnement> nieuw.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi.

Het systeem die de aanvragen verwerkt, is pas vanaf maandag 08:00 actief.
Daarom is er dus geen mailtje waarschijnlijk gestuurd.. ook heeft de onderhoudt invloed op de snelheid.
Het mailtje zal zo snel mogelijk verschijnen in de mailbox

^ Diego
Reputatie 7
Badge +20
Hi rankedgears,

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Ik zie dat je voor de Samsung S7 bent gegaan, mooi toestel! 🙂 Je abonnement is wel goed aangevraagd en je kan een deze dagen een bevestigingsmail ontvangen. Houd inderdaad je mailbox in de gaten. Daarna zal je order ook zichtbaar zijn op My T-Mobile bij Mijn abonnement> nieuw.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Hoi! Ik heb wel een mail gekregen met bevestiging maar omdat internet eruit lag kon ik mn betaling niet afronden. Ik kreeg een melding probeer het nog eens na een uur maar daarna lukte het niet meer. Misschien kunnen jullie het nogmaals sturen zodat ik de bestelling kan afronden? Mvg, Femke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Femke,

Ook leuk om te horen dat jij jouw abonnement hebt verlengd. Balen dat je internet eruit lag en dat je betaling niet kon voldoen. De betalingsverzoek moet binnen 12 uur voldaan zijn en daarna wordt de betaalwijze omgezet naar betaling onder rembours. Maar geen zorgen je kunt de betaling straks direct voldoen bij de koerier zodra jouw bestelling wordt geleverd.

Ik wens je alvast veel plezier met je toestel! 🙂

Reageer