Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

• 7 december 2016
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Beste T-mobile, ik heb net een bestelling gedaan voor een simonly abbo en ik zou binnen 10 minuten een mail krijgen ter bevestiging maar deze mail heb ik nooit gekregen. hoe kan ik het nu bevestigen en de link gebruiken voor het nummerbehoud?
icon

Beste antwoord door David 7 december 2016, 14:30

Hoi Roselien,

Leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten! :)

In ons systeem zie ik terug dat jij om 9:41 jouw bestelling hebt gedaan en toen eigenlijk direct ook een bevestigingsmail hebt ontvangen. Misschien zat er wat vertraging in de uiteindelijk verzending, maar nu zou je de e-mail toch wel ontvangen moeten hebben. Voor de zekerheid heb ik deze nogmaals verstuurd het e-mailadres dat bij ons bekend is. Heb je deze wel ontvangen? Controleer anders ook gelijk even je spambox of het bericht daar is beland.

Ik hoor graag of je de bevestiging hebt ontvangen en of wij je nog ergens bij kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Roselien,

Leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten! :)

In ons systeem zie ik terug dat jij om 9:41 jouw bestelling hebt gedaan en toen eigenlijk direct ook een bevestigingsmail hebt ontvangen. Misschien zat er wat vertraging in de uiteindelijk verzending, maar nu zou je de e-mail toch wel ontvangen moeten hebben. Voor de zekerheid heb ik deze nogmaals verstuurd het e-mailadres dat bij ons bekend is. Heb je deze wel ontvangen? Controleer anders ook gelijk even je spambox of het bericht daar is beland.

Ik hoor graag of je de bevestiging hebt ontvangen en of wij je nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer