Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen?

• 2 maart 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Ik heb 21-10 telefonisch een bestelling gedaan voor verlening van mijn abonnement. Hiervoor zou ik een email ontvangen met de bevestiging èn contactgegevens van mijn accountmanager. Beide niet ontvangen. Wel een sms dat mijn telefoon klaarligt en ik een afspraak kan maken via de mail, maar die mail heb ik dus niet gekregen.

Vandaag na 30 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Ik word hier niet blij van T-mobile. Ik ben al ruim 13 jaar klant en overweeg nu toch over te stappen.

Wat gaat er fout?

icon

Beste antwoord door David 2 maart 2021, 16:37

Hey @WileyMorris,

Goed dat je het hier even laat weten, want na al die maanden moet dat toch wel opgelost worden. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik nakijken waarom jij de mail niet hebt ontvangen en zorgen dat deze alsnog zo spoedig mogelijk bij jou terecht komt.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hey @WileyMorris,

Goed dat je het hier even laat weten, want na al die maanden moet dat toch wel opgelost worden. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik nakijken waarom jij de mail niet hebt ontvangen en zorgen dat deze alsnog zo spoedig mogelijk bij jou terecht komt.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Ik heb 21-10 telefonisch een bestelling gedaan voor verlening van mijn abonnement. Hiervoor zou ik een email ontvangen met de bevestiging èn contactgegevens van mijn accountmanager. Beide niet ontvangen. Wel een sms https://vidmate.onl/ dat mijn telefoon klaarligt en ik een afspraak kan maken via de mail, maar die mail heb ik dus niet gekregen.

Vandaag na 30 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Ik word hier niet blij van T-mobile. Ik ben al ruim 13 jaar klant en overweeg nu toch over te stappen.

Wat gaat er fout?

icon

issue got solved!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WileyMorris,

Goed om te lezen dat het is opgelost! :thumbsup:

Reageer