Beantwoord

Geen contract gekregen na 6 weken

• 1 mei 2017
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo

Ik heb mijn abon verlengt op 17 mrt 2017 in een Tmobile winkel in Amstelveen en heb tot op heden nog geen contract ontvangen. Had al eerder gebeld naar klantenservice van tmobile en kreeg als antw dat ik geduld moet hebben.....
hoeveel geduld moet ik hebben om een simpel contract te kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door David 3 mei 2017, 14:28

Hoi Icagigi,

Sorry dat je wat langer moest wachten, het is op het moment behoorlijk druk. Houd er echter wel rekening mee dat het zogeheten bumpen van je topic niet is toegestaan. Alle berichten worden op volgorde van binnenkomst behandeld, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je niet aan de beurt komt.

Had je, toen je jouw verlenging hebt afgesloten, jouw spambox ook gecontroleerd of het contract daar misschien terecht was gekomen? We zien dit namelijk wel vaker gebeuren, dus het zou kunnen zijn dat het contract daar was beland. De meeste spamboxen worden echter binnen een bepaalde tijd geleegd, dus ik ga er vanuit dat deze ondertussen ook al gewist is. Ik kan je dan ook het contract alleen op papier toesturen, maar dan heb je het in ieder geval in bezit en kun je deze zelf nog scannen, zodat je het contract ook digitaal hebt. Ik doe het contract zo spoedig mogelijk op de bus, zodat je deze snel op de mat hebt!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Wanneer krijg ik mijn digitaal contract?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Icagigi,

Sorry dat je wat langer moest wachten, het is op het moment behoorlijk druk. Houd er echter wel rekening mee dat het zogeheten bumpen van je topic niet is toegestaan. Alle berichten worden op volgorde van binnenkomst behandeld, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je niet aan de beurt komt.

Had je, toen je jouw verlenging hebt afgesloten, jouw spambox ook gecontroleerd of het contract daar misschien terecht was gekomen? We zien dit namelijk wel vaker gebeuren, dus het zou kunnen zijn dat het contract daar was beland. De meeste spamboxen worden echter binnen een bepaalde tijd geleegd, dus ik ga er vanuit dat deze ondertussen ook al gewist is. Ik kan je dan ook het contract alleen op papier toesturen, maar dan heb je het in ieder geval in bezit en kun je deze zelf nog scannen, zodat je het contract ook digitaal hebt. Ik doe het contract zo spoedig mogelijk op de bus, zodat je deze snel op de mat hebt!

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Ik heb nooit het contract digitaal gekregen. Mijn inbox en spam box check ik elke dag. Het gaat trouwens om 2 verlening van contracten. Een verlening van mijzelf en een verlenging van L.L.wang wat ook dezelfde email adres heeft.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Icagigi,

Dan zou het kunnen zijn dat de instellingen van jouw e-mailprovider de afzender van ons niet accepteert. Dan wordt de e-mail geweigerd en dat zou verklaren waarom de contracten nooit ontvangen zijn.

Zou je van het andere abonnement mij het volledige adres, de geboortedatum en het 06-nummer van de contracthouder kunnen sturen via een privébericht? Dit kan via mijn profiel. Dan kan ik die ook printen en opsturen.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Reageer