Beantwoord

Geen contract mail ontvangen.

• 18 maart 2019
  • 3 reacties
  • 496 Bekeken

Ik heb op 13-03 mijn contract verlengt maar heb tot op heden nog geen contract mail ontvangen!

Klanten service gebeld maar deze konden/wilde mij niet verder helpen😤

gr Kees
icon

Beste antwoord door David 19 maart 2019, 09:41

Hoi Kees,

Wat top dat je verlengd hebt, dat zien we natuurlijk graag!

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat mijn collega je gisteravond heeft geholpen en de bevestigingsmail nogmaals heeft verzonden naar jouw Planet-e-mailadres. Heb je deze dit keer wel ontvangen? Controleer anders voor de zekerheid ook even de spambox van je mail, misschien is de e-mail daar terechtgekomen! Wanneer jouw contract daadwerkelijk van start is gegaan kun je ook nog een kopie van het contract downloaden via My T-Mobile. Op dit moment kan dit nog niet, omdat de kortingen nog niet worden getoond op My T-Mobile van jouw nieuwe abonnement. Je zou dan een contract ontvangen wat niet klopt.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten, Kees!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kees,

Wat top dat je verlengd hebt, dat zien we natuurlijk graag!

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat mijn collega je gisteravond heeft geholpen en de bevestigingsmail nogmaals heeft verzonden naar jouw Planet-e-mailadres. Heb je deze dit keer wel ontvangen? Controleer anders voor de zekerheid ook even de spambox van je mail, misschien is de e-mail daar terechtgekomen! Wanneer jouw contract daadwerkelijk van start is gegaan kun je ook nog een kopie van het contract downloaden via My T-Mobile. Op dit moment kan dit nog niet, omdat de kortingen nog niet worden getoond op My T-Mobile van jouw nieuwe abonnement. Je zou dan een contract ontvangen wat niet klopt.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten, Kees!
U collega heeft mij inderdaad nogmaals de bevestigings mail gestuurd!

Maar dit is niet mijn vraag!

Ik vroeg om de contract mail!

Mijn vrouw heeft op de zelfde dag verlengt met een nieuw toestel en heeft haar contract mail al binnen 24 uur ontvangen.

Graag ontvang ik ook mijn contract mail?

gr Kees
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kees,

Op welke manier heeft jouw vrouw verlengd? Is haar verlenging wel direct al ingegaan? Zoals mijn collega hierboven aangeeft kun je je contract zelf inzien en downloaden via My T-Mobile zodra je verlenging van start gaat. Nog even geduld. Op de bevestigingsmail staan ook de gegevens die je terug gaat vinden in je contract.

Als je nog andere vragen hebt, laat het weten.

Reageer