Klanten service gebeld maar deze konden/wilde mij niet verder helpen

gr Kees
Beste antwoord door David
Hoi Kees,
Wat top dat je verlengd hebt, dat zien we natuurlijk graag!
Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat mijn collega je gisteravond heeft geholpen en de bevestigingsmail nogmaals heeft verzonden naar jouw Planet-e-mailadres. Heb je deze dit keer wel ontvangen? Controleer anders voor de zekerheid ook even de spambox van je mail, misschien is de e-mail daar terechtgekomen! Wanneer jouw contract daadwerkelijk van start is gegaan kun je ook nog een kopie van het contract downloaden via My T-Mobile. Op dit moment kan dit nog niet, omdat de kortingen nog niet worden getoond op My T-Mobile van jouw nieuwe abonnement. Je zou dan een contract ontvangen wat niet klopt.
Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten, Kees!
Bekijk origineel
Wat top dat je verlengd hebt, dat zien we natuurlijk graag!
Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat mijn collega je gisteravond heeft geholpen en de bevestigingsmail nogmaals heeft verzonden naar jouw Planet-e-mailadres. Heb je deze dit keer wel ontvangen? Controleer anders voor de zekerheid ook even de spambox van je mail, misschien is de e-mail daar terechtgekomen! Wanneer jouw contract daadwerkelijk van start is gegaan kun je ook nog een kopie van het contract downloaden via My T-Mobile. Op dit moment kan dit nog niet, omdat de kortingen nog niet worden getoond op My T-Mobile van jouw nieuwe abonnement. Je zou dan een contract ontvangen wat niet klopt.
Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten, Kees!