Beantwoord

Geen early renewal mogelijkheid?

• 17 november 2016
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Mijn toestel is gevallen en niet in staat nog lang verder te leven. Ik na overleg met de chat de klantenservice gebeld en geven ze aan dat mijn huidige abo ook een early renewal was en ik dus nu geen early renewal mag gebruiken?

Wat is het probleem? Het is nu toch een abo net zoals alle andere waar ik alweer netjes 8 maanden aan betaald heb? Er staat hierna deze periode toch niks meer vast waarom kan ik dan geen gebruik maken van Early renewal. Ik ben al 10 jaar klant bij jullie en heb vaker achter mekaar gebruik gemaakt van deze optie.

Als ik hier niks mee kan en een ander toestel moet gaan aanschaffen vergelijkbaar dan ga ik toch kijken of we het anders allemaal af kunnen wikkelen want ik vind dit een erg vaag bericht. Of jullie moeten de voorwaarden veranderd hebben?

Juist omdat mijn huidige abo een Early renewal was ooit! Heb ik nu bijna 3 jaar met mijn toestel moeten doen en dan de mogelijkheid niet krijgen dat je hem eerder kan verlengen? Daar gaan meer mensen last van krijgen!
icon

Beste antwoord door Amy 18 november 2016, 10:10

Hey Demasters1985,

Ahh wat zonde dat je toestel gevallen is! Ik snap dat je hier flink van baalt! :(

Zoals mijn collega al aangaf is het inderdaad niet mogelijk om een Early Renewal af te sluiten wanneer het huidige contract ook gestart is als Early Renewal. Je kunt alleen op de reguliere wijze verlengen tegen het einde van de contractperiode. Het is systeemtechnisch ook niet mogelijk om hier een uitzondering voor te maken. Sorry dat we je dus op die manier niet kunnen helpen!

Je zou nu in deze Early Renewal periode inderdaad 3 jaar met je toestel moeten doen. Als je nu weer een Early Renewal zou doen zou dat zelfs nog zijn tot 2020! Hier lopen meer mensen inderdaad tegen aan en daarom proberen we ook altijd zo goed mogelijk mee te denken voor klanten een early renewal afsluiten. Is het niet een idee om toch voor een los toestel te gaan? Je zou natuurlijk ook kunnen kijken naar een tweedehands toestel?

Sorry dat ik je niet het antwoord heb kunnen geven waar je op gehoopt had. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Demasters1985,

Ahh wat zonde dat je toestel gevallen is! Ik snap dat je hier flink van baalt! :(

Zoals mijn collega al aangaf is het inderdaad niet mogelijk om een Early Renewal af te sluiten wanneer het huidige contract ook gestart is als Early Renewal. Je kunt alleen op de reguliere wijze verlengen tegen het einde van de contractperiode. Het is systeemtechnisch ook niet mogelijk om hier een uitzondering voor te maken. Sorry dat we je dus op die manier niet kunnen helpen!

Je zou nu in deze Early Renewal periode inderdaad 3 jaar met je toestel moeten doen. Als je nu weer een Early Renewal zou doen zou dat zelfs nog zijn tot 2020! Hier lopen meer mensen inderdaad tegen aan en daarom proberen we ook altijd zo goed mogelijk mee te denken voor klanten een early renewal afsluiten. Is het niet een idee om toch voor een los toestel te gaan? Je zou natuurlijk ook kunnen kijken naar een tweedehands toestel?

Sorry dat ik je niet het antwoord heb kunnen geven waar je op gehoopt had. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!

Reageer