Beantwoord

Geen extra's ontvangen na verlenging

• 18 februari 2021
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Ik kon eerder mijn abonnement verlengen en heb dat gedaan omdat ik veel reclame toe gestuurd kreeg van T-mobile dat je bij de nieuwe samsung S21+ earbuds en een smart tag gratis kreeg. Na mijn telefoon ontvangen te hebben moest ik constateren dat er geen buds en tag meegeleverd zijn. Zie ik iets over het hoofd? Heb op de site gekeken deze week maar dat staat er toch echt dat ze meegeleverd worden. Kan iemand mij mischien uitleggen wat er verkeerd is gegaan.

mvg Roger

icon

Beste antwoord door CrisTien 18 februari 2021, 15:07

Goedemiddag @Racemaniak 

Dit is een actie van Samsung en is ook vermeld op de site van Tm

Ontvang Galaxy Buds Live & een Galaxy SmartTag t.w.v. € 169,- bij aankoop van Galaxy S21 (Plus)

Volg de onderstaande stappen om de cadeaus te claimen:

1. Ga naar Samsung promoties
2. Klik op de promotie en volg de aanwijzingen op de Samsung website

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=APQMPMYH5GYMC

Deze promotie loopt van 8 februari t/m 17 februari 2021 (aankoopdatum). Download en lees hier de actievoorwaarden.

Claimen is mogelijk tot en met 3 maart 2021.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met Samsung opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail
via  samsungmobile@consumercare.info.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Racemaniak 

Dit is een actie van Samsung en is ook vermeld op de site van Tm

Ontvang Galaxy Buds Live & een Galaxy SmartTag t.w.v. € 169,- bij aankoop van Galaxy S21 (Plus)

Volg de onderstaande stappen om de cadeaus te claimen:

1. Ga naar Samsung promoties
2. Klik op de promotie en volg de aanwijzingen op de Samsung website

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=APQMPMYH5GYMC

Deze promotie loopt van 8 februari t/m 17 februari 2021 (aankoopdatum). Download en lees hier de actievoorwaarden.

Claimen is mogelijk tot en met 3 maart 2021.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met Samsung opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail
via  samsungmobile@consumercare.info.

Top ontzettend bedankt voor de informatie, erg duidelijk.

Mvg Roger

Reageer