Vraag

Geen goede abonnementen bij verlengen

• 27 juni 2020
  • 6 reacties
  • 1187 Bekeken

Ik heb altijd een vrij duur abonnement gehad alleen is mijn huidige abonnement nog geen 30 Euro. En heb toen flink wat betaald voor een telefoon erbij. Nu mag ik weer verlengen maar zie alleen abonnementen van die prijs categorie waarbij des zelf een flink bedrag moet worden neergeteld voor een telefoon. Wanneer ik niet inlog zie ik wel het abonnement wat ik wil. Waarom is dit? 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @michelle1505 

Heeft te maken met hoeveel telefoons van een bepaald model T-Mobile kan inkopen. Je kunt ook via Belsimpel.nl of Mobiel.nl een abonnement bij T-Mobile met een telefoon via die leverancier afsluiten. Je blijft dan gewoon T-Mobile klant. Bij problemen met de telefoon onder garantie moet je dan natuurlijk wel bij die leverancier aankloppen.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @michelle1505 

Je betaalt nu minder dan 30 euro inclusief toestelkosten.

Wanneer je een lage abonnement hebt dan betaal je altijd meer toestelkosten eenmalig, waarom dat is weet ik ook niet.

Als je bijvoorbeeld unlimited data neemt dan zijn de eenmalige kosten fors minder of veel minder in ieder geval. Achteraf kun je dan in je T-mobile account of in de app je bundel aanpassen naar een goedkopere bundel. Dan kan je het best verlengen via de T-mobile website zonder in te loggen of via mobiel.nl of Belsimpel zoals @Folkert aangeeft, toestelkosten kunnen daar wat minder zijn.

Reputatie 7
Badge +18

Die truc van @Waqqas met de eerste maand unlimited om meer toestelkorting te krijgen werkt ook bij BelSimpel of Mobiel.nl

Bedankt allemaal voor de reactie. Het gaat mij erom dat ik niet snap waarom ik geen abonnementen zie die duurder zijn dan 30 Euro wanneer ik kies voor verlengen. Het abonnement wat ik wil zou 50 Euro zijn. Die zie ik alleen wanneer ik niet inlog. 

Reputatie 7
Badge +16

@michelle1505 

Over welk abonnement heb je het precies en wat is je huidige abonnement?

Reputatie 5
Badge +4

Bedankt allemaal voor de reactie. Het gaat mij erom dat ik niet snap waarom ik geen abonnementen zie die duurder zijn dan 30 Euro wanneer ik kies voor verlengen. Het abonnement wat ik wil zou 50 Euro zijn. Die zie ik alleen wanneer ik niet inlog. 

Abonnementen van 50 euro zijn er niet. Het is wel mogelijk om tegelijk met je abonnement maandelijks ook een afbetaling te doen als je (een deel van) het aankoopbedrag voor de telefoon wilt lenen Het totaal van het abonnement + aflossing van de lening zou wel op 50 euro kunnen komen. Als je verlengen kiest, kies je dan ook de juiste telefoon en juiste aanbetaling en aflossing van de lening voor je toestel?

Reageer