Beantwoord

Geen korting bij nieuw abonnement

  • 17 september 2018
  • 1 reactie
  • 621 Bekeken

Net de bevestiging via mail gekregen voor de iPhone Xs. Alleen in de mail is de korting die io zou krijgen niet meegerekend. Enig idee hoe dat kan ?
icon

Beste antwoord door David 18 september 2018, 14:47

Hoi 3rrorr,

Kijk, je bent er op tijd bij voor de nieuwe iPhone Xs! 🙂

De kortingen zouden onderaan de pagina van de e-mail moeten staan, staat bij jou de korting hier niet aangegeven? Ik heb sowieso jouw bestelling er gelijk bij gepakt, om te controleren of de kortingen wel verwerkt zijn. Dit is inderdaad goed doorgekomen, dus de korting op jouw Go Up abonnement wordt sowieso toegekend, geen zorgen!

Succes nog met het wachten! Je kunt de meest actuele levertijden ook op de Community vinden, in dit topic. Dan ben je altijd goed op de hoogte!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi 3rrorr,

Kijk, je bent er op tijd bij voor de nieuwe iPhone Xs! 🙂

De kortingen zouden onderaan de pagina van de e-mail moeten staan, staat bij jou de korting hier niet aangegeven? Ik heb sowieso jouw bestelling er gelijk bij gepakt, om te controleren of de kortingen wel verwerkt zijn. Dit is inderdaad goed doorgekomen, dus de korting op jouw Go Up abonnement wordt sowieso toegekend, geen zorgen!

Succes nog met het wachten! Je kunt de meest actuele levertijden ook op de Community vinden, in dit topic. Dan ben je altijd goed op de hoogte!

Reageer