Beantwoord

Geen korting bij vaste klant

• 1 december 2020
  • 4 reacties
  • 300 Bekeken

Beste,

Vreemd dat er nu geen exta korting wordt gegeven aan vaste klanten. Ik zie dat de prijzen gelijk blijven voor een nieuwe klant en bestaande klant, klopt dat. Door de medewerker wordt er gezegd dat zij niet meer iets van de prijzen kunnen afhalen, terwijl wij eerst juist altijd gebeld werden met afwijkende hoge kortingen. Ik vind dit eigenlijk een hele slechte service !

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 december 2020, 14:47

Hallo @Fakhar91 

Voor nieuwe en vaste klanten is er klantvoordeel dat al veel kortingen geeft en eventueel ook iets extra. Verder zijn de kosten voor een abonnement hetzelfde ongeacht of je een nieuwe klant bent of een vaste klant.

Voor thuis hebben nieuwe klanten meestal wel een pakket korting maar ook bestaande klanten kunnen een mooi aanbod ontvangen via de sales afdeling.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Fakhar91 

Voor nieuwe en vaste klanten is er klantvoordeel dat al veel kortingen geeft en eventueel ook iets extra. Verder zijn de kosten voor een abonnement hetzelfde ongeacht of je een nieuwe klant bent of een vaste klant.

Voor thuis hebben nieuwe klanten meestal wel een pakket korting maar ook bestaande klanten kunnen een mooi aanbod ontvangen via de sales afdeling.

Hi Waqqas,

Nou heb net en eigenlijk meerdere malen contact gehad met de sales afdeling. Ik krijg hetzelfde aanbod wat op de website staat hoor, geen afwijkend aanbod met korting. Dus ik denk dat het toch anders zit, tenzij ik een verkeerd nummer bel

Reputatie 7
Badge +19

@Fakhar91 

Voor mobiel?

Telefonisch worden je inderdaad geen afwijkende prijzen aangeboden anders dan op de website.

Ja dat bedoel ik dus je hebt gewoon gelijke prijzen nu dus kan je net zo goed overstappen aangezien er toch niks wordt gedaan dat je al zo lang klant bent

Reageer