Beantwoord

Geen nano SIM ontvangen bij verlenging + nieuw toestel

• 2 januari 2016
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

Deze week na verlenging mijn nieuwe telefoon (Samsung Galaxy S6) ontvangen, maar helaas niet de benodigde nano SIM. Dit hoort toch gewoon bij een verlenging + aanschaf van een nieuw toestel?
icon

Beste antwoord door Amy 4 januari 2016, 10:14

Hey Marielle,

Leuk dat je verlengd hebt! Hoe bevalt je toestel so far? Als je het leuk vindt kun je een review achterlaten in dit topic! 😉

Je had er inderdaad een nieuwe simkaart bij moeten ontvangen. Excuses dat je deze niet hebt gehad Marielle! Ik heb er net een naar je opgestuurd en je ontvangt deze binnen 3 werkdagen op de deurmat! Je hoeft hem vervolgens alleen nog maar te activeren.

Als je nog vragen hebt, let me know! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Als je bij T-Mobile zelf verlengt behoor je automatisch een 3-in-1 simkaart erbij te krijgen. Heb je misschien verlengt via een andere winkel? T-Mobile kan je kosteloos een nieuwe sim toesturen. Wacht dus even tot een T-Mobile Moderator hier langskomt. Anders kun je maandag ook even bellen met de klantenservice. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marielle,

Leuk dat je verlengd hebt! Hoe bevalt je toestel so far? Als je het leuk vindt kun je een review achterlaten in dit topic! 😉

Je had er inderdaad een nieuwe simkaart bij moeten ontvangen. Excuses dat je deze niet hebt gehad Marielle! Ik heb er net een naar je opgestuurd en je ontvangt deze binnen 3 werkdagen op de deurmat! Je hoeft hem vervolgens alleen nog maar te activeren.

Als je nog vragen hebt, let me know! 😃

Reageer