Hallo,
Ik heb begin december per brief een klacht ingediend. Dit was op advies van een medewerker van de Klantenservice, omdat hij mijn vraag/klacht na 3x contact, zelf niet in behandeling kon nemen. Daarvoor zelf meermaals met verschillende afdelingen gebeld en doorverbonden
De brief netjes opgesteld en ingezonden maar tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Niet van de ontvangst, alsook geen inhoudelijke reactie. Andere contactmanieren (digitaal) zijn er niet.
Ik heb op 23 december 2x op hetzelfde tijdstip een oproep gemist van T mobile, waarna ik een mail ontving met een terugbelverzoek. (Joel). Onbekend waarvoor men mij belde. Mogelijk ivm mijn brief bedacht ik mij. Hierop TMobile teruggebeld en 20 minuten in de wachtrij gestaan. Waarna vervolgens 3x doorverbonden met het uiteindelijke antwoord dat men niet wist waarvoor ik belde en ook niets in het systeem kon terugvinden. Er werd me beloofd dat ik zou worden teruggebeld, ook meermaals indien ik niet zou opnemen. Dat is niet gebeurd. Wederom een belofte die niet werd nagekomen.:-( wat ook de basis was van mijn klacht.
Wel ontving ik opnieuw een email dat TM mij had proberen te bellen maar dat TM mij niet te pakken kreeg. Ik kon dit echter niet terug zien bij gemiste oproepen. Weer ligt de spreekwoordelijke bal bij mij.
Ik loop dus vast in het contact met T-Mobile. Ik vind de communicatie zoals deze nu verloopt ongepast, niet klantvriendelijk en bovenal frustrerend. Ik zou het klantvriendelijker vinden als ik bericht ontvang over mijn brief alsook een inhoudelijke reactie met oplossing. Zeker omdat ik op basis van onjuiste info wel volledig ben overgestapt van KPN naar TM.
Ik hoop dat TMobile zich inspant voor een inhoudelijke reactie en passende oplossing.
Mvg,
Joyce
Beste antwoord door David
Hoi
Dat is een duidelijk verhaal en ik had hier graag wat aan veranderd. Ik kan echter niets terugvinden van de toezeggingen dat het met een 1-jarig contract ook mogelijk zou zijn om in aanmerking te komen voor de actie bij de GOGOGO Deals.
Ik ga hierin dan ook af op de voorwaarden zoals deze daadwerkelijk zijn opgesteld en zoals
De brief wordt, als alles goed verloopt, ook nog in behandeling genomen, zij zullen hier ook nog bij je op terugkomen.
Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je.