Beantwoord

Geen reactie op klacht

• 31 december 2020
  • 12 reacties
  • 500 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Hallo, 

Ik heb begin december per brief een klacht ingediend. Dit was op advies van een medewerker van de Klantenservice, omdat hij mijn vraag/klacht na 3x contact, zelf niet in behandeling kon nemen. Daarvoor zelf meermaals met verschillende afdelingen gebeld en doorverbonden 

De brief netjes opgesteld en ingezonden maar tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Niet van de ontvangst, alsook geen inhoudelijke reactie. Andere contactmanieren (digitaal) zijn er niet. 

Ik heb op 23 december 2x op hetzelfde tijdstip een oproep gemist van T mobile, waarna ik een mail ontving met een terugbelverzoek. (Joel). Onbekend waarvoor men mij belde. Mogelijk ivm mijn brief bedacht ik mij. Hierop TMobile teruggebeld en 20 minuten in de wachtrij gestaan. Waarna vervolgens 3x doorverbonden met het uiteindelijke antwoord dat men niet wist waarvoor ik belde en ook niets in het systeem kon terugvinden. Er werd me beloofd dat ik zou worden teruggebeld, ook meermaals indien ik niet zou opnemen. Dat is niet gebeurd. Wederom een belofte die niet werd nagekomen.:-( wat ook de basis was van mijn klacht.

Wel ontving ik opnieuw een email dat TM mij had proberen te bellen maar dat TM mij niet te pakken kreeg. Ik kon dit echter niet terug zien bij gemiste oproepen. Weer ligt de spreekwoordelijke bal bij mij. 

Ik loop dus vast in het contact met T-Mobile. Ik vind de communicatie zoals deze nu verloopt ongepast, niet klantvriendelijk en bovenal frustrerend. Ik zou het klantvriendelijker vinden als ik bericht ontvang over mijn brief alsook een inhoudelijke reactie met oplossing. Zeker omdat ik op basis van onjuiste info wel volledig ben overgestapt van KPN naar TM.

Ik hoop dat TMobile zich inspant voor een inhoudelijke reactie en passende oplossing. 

Mvg,  

Joyce

icon

Beste antwoord door David 8 januari 2021, 13:59

Hoi @Joyga,

Dat is een duidelijk verhaal en ik had hier graag wat aan veranderd. Ik kan echter niets terugvinden van de toezeggingen dat het met een 1-jarig contract ook mogelijk zou zijn om in aanmerking te komen voor de actie bij de GOGOGO Deals. 

Ik ga hierin dan ook af op de voorwaarden zoals deze daadwerkelijk zijn opgesteld en zoals @eric terecht aangeeft staat er in de actievoorwaarden duidelijk dat het om een actie gaat die enkel bij een 2-jarig abonnement van kracht is. Sorry dat ik je dit niet alsnog kan aanbieden.

De brief wordt, als alles goed verloopt, ook nog in behandeling genomen, zij zullen hier ook nog bij je op terugkomen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Joyga, welkom op de Community!

Dat is inderdaad niet netjes en zeker niet de manier waarop wij met mensen omgaan. Sorry dat we je meermaals in de steek gelaten hebben en dat de communicatie zo moeizaam verloopt. Daar gaan we nu verandering in brengen.

Graag bekijk ik je klacht en behandel ik deze ook, maar ik kan nu niet zien of het om Thuis of Mobiel gaat; zou je dit kunnen aangeven? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op zodat er een inhoudelijke reactie kan komen die gepaard gaat met een passende oplossing!

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst!

Beste Jason, dankjewel voor je reactie.  Dat zou heel erg fijn zijn.  Mocht mijn klacht per brief niet zijn aangekomen dan kan ik je deze eventueel digitaal doorzenden. Daarin staan alle gegevens.  Het betreft in ieder geval een mobiel abonnement icm de GGG deal waarover ik onjuist ben geïnformeerd. 

Daarna ben ik tevens ook voor thuis internet en tv van KPN overgestapt op t mobile. 

Mvg, Joyce

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt voor je terugkoppeling @Joyga

Omdat het om een mobiel abonnement gaat, zal ik jouw verzoek meteen doorzetten naar de juiste afdeling en subsectie op de Community. Mijn collega's van Mobiel pakken jouw vraag dan binnen maximaal 24 tot 48 uur op - ik zal omdat je al langer wacht wat extra vaart erachter zetten.

Veel succes, ik weet zeker dat je nu in juiste handen bent! 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joyga,

Hier is de juiste afdeling en ik wil je hier graag verder bij helpen! 

Zou je me uit kunnen leggen wat er precies aan de hand is? Ik heb jouw aansluiting erbij gepakt in ons systeem, maar ik zie hierin geen binnengekomen klachtenbrief of iets dergelijks. Als ik van jou een reactie heb met de inhoudelijke vraag dan ga ik hier zo spoedig mogelijk mee aan de slag!

Hallo David, 

Op verzoek van de Klantenservice heb de brief/klacht per post verzonden aan:

T-Mobile Klantenservice B.V.

Postbus 16272

2500 BG Den Haag

Zoals ik hiervoor al aangaf wil ik u graag de klachtenbrief alsnog per email toesturen. Daarin staat alles duidelijk beschreven. Ik ben onjuist geïnformeerd over een GoGoGo Deal, waarbij mij een cadeau is beloofd wat uiteindelijk later werd afgewezen. Het betreft de Boom Box van Sony bij de aanschaf van een S20 icm met een (1-jarig) abonnement. De crux zit 'm in de duur van het abonnement. Mij werd een 1jarig abonnement geadviseerd, waarbij ik tevens in aanmerking kwam voor een mooie deal. Dit werd later bevestigd door de Klantenservice dat hier door TMobile een fout was gemaakt wat rechtgetrokken diende te worden. Alleen moest ik daartoe een brief te schrijven aan het bovengenoemde adres, om eea in gang te zetten. Inmiddels nu enige tijd verder en ik wil dit graag netjes afronden en ontvangen wat mij is toegezegd. Zeker nadat ik op basis van deze foutieve info volledig ben overgestapt van KPN naar T Mobile. Mijn mailadres is bij u bekend.

Ik hoop snel van u te horen. 

Mvg.  Joyce

Reputatie 5
Badge +12

Dat was een actie tijdens black friday 2020. In de actievoorwaarden staat duidelijk dat dit alleen bij een 2jarig abonnement geldt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joyga,

Dat is een duidelijk verhaal en ik had hier graag wat aan veranderd. Ik kan echter niets terugvinden van de toezeggingen dat het met een 1-jarig contract ook mogelijk zou zijn om in aanmerking te komen voor de actie bij de GOGOGO Deals. 

Ik ga hierin dan ook af op de voorwaarden zoals deze daadwerkelijk zijn opgesteld en zoals @eric terecht aangeeft staat er in de actievoorwaarden duidelijk dat het om een actie gaat die enkel bij een 2-jarig abonnement van kracht is. Sorry dat ik je dit niet alsnog kan aanbieden.

De brief wordt, als alles goed verloopt, ook nog in behandeling genomen, zij zullen hier ook nog bij je op terugkomen.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je.

Hallo David en Jason, ik waardeer jullie inspanningen maar ik ben weer terug bij af, namelijk bij de kleine lettertjes. Die kennelijk meer meewegen dan de dienstverlening door een tweetal medewerkers die mij hebben geinformeerd en geholpen bij het afsluiten van een tweetal abonnementen. Het gaat om het onjuist geinformeerd zijn. Het staat op band, luister maar af. Volgens een medewerker van de klantenservice worden deze gesprekken erg lang bewaard, ook ok dit soort klachten uit te kunnen lopen. 

Ik wil dan ook graag per email of direct nummer (zonder wachtrij!!!!!) in contact komen met een persoon binnen T Mobile die de klachten per brief in behandeling neemt. Want op dat punt was ik immers beland. Dan wil ik vervolgens zelf navraag doen of mijn brief is ontvangen of dat deze alsnog opnieuw toegestuurd kan worden (per email). 

Volgens mij heb ik recht op inbehandelingname van de klacht via de Geschillencommissie en is dit forum niet het juiste kanaal. 

Ondanks dat toch bedankt voor jullie reactie. Ik ontvang graag een naam/email/nummer of een adres waar ik mijn (dit keer) aangetekende klacht opnieuw naar toe kan sturen. 

Mvg, Joyce

@Jason , ik wacht nog steeds sinds december op een antwoord van T-Mobile op mijn klacht.

Zoals je zelf al aangaf in het begin van dit bericht, is dit niet de service die verwacht mag worden van T Mobile. En toch is het inmiddels bijna februari en heb ik nog steeds geen fatsoenlijk onderbouwde reactie terug op mijn klacht. Waarom is dat? 

Met vriendelijke groet, Joyce

Reputatie 7
Badge +20

Hi Joyce,

In dit geval zou ik aanraden om de brief nogmaals en aangetekend te verzenden. Wij hebben zelf geen inzicht in de brievenbus van onze afdeling Klachtenmanagement, maar als het zo lang duurt dan lijkt het er eigenlijk op dat deze niet in goede orde is ontvangen. 

Als er nog iets anders is waar we hier op de Community bij kunnen helpen dan vernemen we het graag van je.

Hallo David, dan ga ik dat doen. Omdat de brief mogelijk eerder niet of niet goed is ontvangen door de juiste afdeling,  zou ik het exacte adres plus afdeling mogen ontvangen? Dan stuur ik daar de brief opnieuw aangetekend naar toe. 

Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Joyce,

Het postadres is:

T-Mobile Klantenservice BV

Postbus 16272

2500 BG Den Haag

Hopelijk komt het dit keer wel goed met de brief. Voor nu in ieder geval een fijn weekend!

Reageer