Beantwoord

Geen simkaart bij nieuwe telefoon

  • 22 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Krijg je niet standaard een nieuwe SIM kaart mee wanneer je je abonnement verlengt en een nieuw toestel koopt in de T-mobile winkel?
Moet deze opnieuw besteld worden?
icon

Beste antwoord door David 24 oktober 2016, 17:07

Hey Joshua79,

Dit zou wel moeten gebeuren ja, erg vervelend dat dit bij jou dus niet het geval is!

Ik heb je gelijk een nieuwe simkaart toegestuurd, excuus dat je deze niet al hebt ontvangen bij je verlenging. De simkaart zal binnen 3 werkdagen geleverd worden, de kosten worden gecrediteerd op je volgende factuur en de kaart kun je zelf thuis activeren.

Hopelijk is dit alsnog naar je tevredenheid opgelost? Als je nog verdere vragen hebt dan horen we dat graag van je. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Joshua79,

Dit zou wel moeten gebeuren ja, erg vervelend dat dit bij jou dus niet het geval is!

Ik heb je gelijk een nieuwe simkaart toegestuurd, excuus dat je deze niet al hebt ontvangen bij je verlenging. De simkaart zal binnen 3 werkdagen geleverd worden, de kosten worden gecrediteerd op je volgende factuur en de kaart kun je zelf thuis activeren.

Hopelijk is dit alsnog naar je tevredenheid opgelost? Als je nog verdere vragen hebt dan horen we dat graag van je. 🙂

Reageer