Beantwoord

Geen simkaart ontvangen, maar wel factuur betalen

• 8 februari 2017
  • 7 reacties
  • 220 Bekeken

Hoi,
Eind januari heb ik abonnement basis sim only aangesloten bij Mediamarkt. Afgelopen week bezorger van apm geweest. Na controle van mij rijbewijs wordt mij verteld dat ik de simkaart niet gaat krijgen omdat ik ben uit buitenland. Als ik wil nogmaals proberen dan moet ik kontakt opnemen met media markt en nogmaals nieuwe contract maken met toch mijn buitenlandse id.
Contact opgenomen met mediamarkt. Eerst per mail (geen antwoord) daarna telefonisch. Ze kunnen mij niet helpen.
Ik heb wel factuur ontvangen van t-mobile en die wordt morgen afgeschreven en ik heb niet eens een sim kaart.
Wat kan ik nu doen? We zijn klanten bij tmobile al 12 jaar en ik wou alleen een nieuwe sim voor mij kind .
Graag verneem ik hoe kan ik de simkaart alsnog ontvangen met behouden van de 50% korting deel voor 2 jaar abonnement?
Mvg magda
icon

Beste antwoord door David 10 februari 2017, 09:08

Hoi Magda,

Een erg onhandige situatie inderdaad! :S Zoals Roan ook aangeeft, gaat het bij jou om een geheel nieuw abonnement en niet om de aanvraag van een nieuwe simkaart. Anders was het een stuk simpeler geweest!

Ik hoop dat je ondertussen ook van Mediamarkt al antwoord hebt gekregen? Aangezien je via hen een contract hebt afgesloten, zijn zij verantwoordelijk voor de levering van de simkaart en het verstrekken van het abonnement. Daar kan ik je op dit moment niet bij helpen.

Wel kijk ik graag met je mee wat ik op dit moment wél voor je kan doen en of ik nog iets vanaf hier iets kan regelen. Aangezien het niet om jouw eigen abonnement gaat, kun je mij een privébericht sturen (via mijn profiel). Kun je hierin de naam, geboortedatum en het volledige adres van de contractant sturen? Ik kan dan kijken of Mediamarkt het abonnement überhaupt wel bij ons aangevraagd heeft en of deze in het systeem staat.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en hopelijk is deze situatie spoedig opgelost!
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Magda,

Wat een vervelend verhaal om te lezen. Het snelste manier om nu een simkaart te krijgen is door in te loggen op je My T-Mobile account en daar te kiezen voor een nieuwe simkaart. Het verkrijgen van een nieuwe simkaart heeft verder niets met je abonnement te maken. Als je nu ook al 50% krijgt dan krijg je die ook ook je nieuwe simkaart.

Maar goed, login via deze link. Ga naar Bestel een vervangende simkaart en klik op bestellen. Je krijgt dan een nieuwe simkaart toegezonden. Volg de instructies bij de kaart om te activeren (als je hem thuis hebt).

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag.
Beste,
Bedankt voor het snelle reactie. Ik heb mijn eigen sim kaart wel. De nieuwe abonnement is voor mijn kind en hij heeft nog geen account.
Mvg Magda
Badge +13
Dat is niet zo handig idd dat je geen sim kaart heb van je nieuwe abonnement maar wel al moet betalen.
Het beste kan je de factuur gewoon betalen anders krijg je daar een probleem mee.
Als je al zolang klant bent zal T Mobile graag met je meedenken hoe dit op te lossen.

Mediamarkt heeft misschien wel een foutje gemaakt waardoor het afsluiten niet goed is gegaan.
Een moderator zal met 24/48 uur dit topic oppakken en met je meekijken hoe dit op te lossen.
Zei zullen ook te veel betaald geld mocht dat nodig zijn weer terugboeken of verekenen.

Beste Serviceweb dit gaat om een geheel nieuw abonnement zoals je kan lezen in de post en dan kan je nog geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet echt gestart is.
Hoi Rosan,

Ik lees eind januari abonnement afgesloten en eerste factuur al wel ontvangen. Toen ik mijn eerste abonnement kreeg kon ik al een inlog aanmaken en mijn contract online inzien. Dat is ook de reden dat ik daarom online verwees naar My T-Mobile.

Dat er een moderator (T-Mobile medewerker) binnen 24/48 uur dit topic zal zien en reageren zal vast en zeker gebeuren en die kan er beter naar kijken en inzien wat er fout is gegaan.

Fijne avond!
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb een account al geprobeerd te aanmaken. Ik heb een email ontvangen met als tekst: Uw nieuwe factuur voor het nummer 06.... staat klaar op My T-Mobile.
Het factuurbedrag is €...
Wil ik het factuur inzien dan moet ik account aanmaken bij My T- Mobiele.
Om dit te doen moet je verificatie code hebben en die ontvangt je per sms op je nieuwe telefoonnummer. Maar die heb ik dus niet.
En op mijn eigen T-mobile kan ik het nummer niet toevoegen.
Ik hoop dat ik kan geholpen worden door een tmobile medewerker.
Bedankt
En fijne avond
Hoi Magda,

Yep, nu je het zegt, je krijgt een smsje en die kan je niet ontvangen. Dan moeten we toch even wachten op iemand van T-Mobile. Heb even geduld en dan komt het allemaal goed, tenminste daar ga ik wel vanuit :)

Fijne 'koude' dag. (brrrr)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Magda,

Een erg onhandige situatie inderdaad! :S Zoals Roan ook aangeeft, gaat het bij jou om een geheel nieuw abonnement en niet om de aanvraag van een nieuwe simkaart. Anders was het een stuk simpeler geweest!

Ik hoop dat je ondertussen ook van Mediamarkt al antwoord hebt gekregen? Aangezien je via hen een contract hebt afgesloten, zijn zij verantwoordelijk voor de levering van de simkaart en het verstrekken van het abonnement. Daar kan ik je op dit moment niet bij helpen.

Wel kijk ik graag met je mee wat ik op dit moment wél voor je kan doen en of ik nog iets vanaf hier iets kan regelen. Aangezien het niet om jouw eigen abonnement gaat, kun je mij een privébericht sturen (via mijn profiel). Kun je hierin de naam, geboortedatum en het volledige adres van de contractant sturen? Ik kan dan kijken of Mediamarkt het abonnement überhaupt wel bij ons aangevraagd heeft en of deze in het systeem staat.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet en hopelijk is deze situatie spoedig opgelost!

Reageer