Beantwoord

Gegevens controleren bezorging

• 8 januari 2018
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een nieuwe telefoon met verlengd abonnement besteld en deze word morgen geleverd.
Er staat dat de bezorger mijn gegevens zal controleren die op het contract staan, maar welke gegevens zijn dit precies?

Ik vraag dit omdat de bestelling op mijn naam staat, maar de geboortedatum die van mijn moeder is. Ik weet niet of ik de telefoon zo mag aannemen, controleren ze alleen naam of ook geboortedatum?

Ik kijk uit naar een spoedig antwoord aangezien hij morgen al geleverd word.

Mvg
icon

Beste antwoord door Sam- 8 januari 2018, 18:38

Hoi Char-vraag,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat leuk dat je hebt verlengd. Je kan vast niet wachten op je nieuwe telefoon. ;)

Bij het leveren van een nieuw toestel of simkaart (abonnement) wordt er gekeken naar of jij daadwerkelijk de persoon bent die het contract aangaat. In jouw geval klopt het dus niet, aangezien de geboortedatum van jouw moeder is. Als de rest van de gegevens ook overeenkomen met jouw moeders gegevens, dan zal jouw moeder de telefoon in ontvangst moeten nemen.

Via https://www.mijnafspraak.nl/ kan je jouw afspraak wijzigen mocht je moeder morgen niet thuis zijn. Lukt het niet om de afspraak te wijzigen dan kan je het beste zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met de klantenservice van AMP Logistics. (0900 267 56 44 (55 cent per gesprek)).

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Char!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Char-vraag,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat leuk dat je hebt verlengd. Je kan vast niet wachten op je nieuwe telefoon. ;)

Bij het leveren van een nieuw toestel of simkaart (abonnement) wordt er gekeken naar of jij daadwerkelijk de persoon bent die het contract aangaat. In jouw geval klopt het dus niet, aangezien de geboortedatum van jouw moeder is. Als de rest van de gegevens ook overeenkomen met jouw moeders gegevens, dan zal jouw moeder de telefoon in ontvangst moeten nemen.

Via https://www.mijnafspraak.nl/ kan je jouw afspraak wijzigen mocht je moeder morgen niet thuis zijn. Lukt het niet om de afspraak te wijzigen dan kan je het beste zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met de klantenservice van AMP Logistics. (0900 267 56 44 (55 cent per gesprek)).

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Char!
Bedankt voor uw antwoord, hiermee is echter mijn vraag niet beantwoord.

Zoals ik aangaf in mijn eerste post, staat het wel op mijn naam. Het enige wat niet klopt is de geboortedatum. Mijn moeder kan dus sowieso zelf de telefoon niet aannemen aangezien hij niet op haar naam staat.

Ik ben dus wel de persoon die het contract aangaat, is er dan een kans dat ik het toestel toch mag aannemen, ookal klopt de geboortedatum niet?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Char-vraag,

Alle gegevens van diegene die het contract aangaat, moeten correct zijn, ook de geboortedatum. Het kan in dit geval zo zijn dat de bezorger het afkeurt en je het toestel niet ontvangst kan nemen.

Heb je de geboortdatum anders ingevuld, omdat je zelf minderjarig bent? In dat geval zou het hele contract namelijk op bijvoorbeeld jouw moeder's naam moeten staan, zie ook deze pagina.

Hopelijk heb ik nu meer duidelijkheid gegeven! Als je er nog meer vragen over hebt, stel ze dan gerust. Wij zijn er voor je om je vragen te beantwoorden tot alles helemaal helder is. 😃
Bedankt voor het antwoord.
De bezorger is echter net geweest en hij heeft volgens mij alleen naar mijn naam gekeken aangezien ik de telefoon gewoon in ontvangst heb kunnen nemen.

Reageer