Beantwoord

Geld terug van T-Mobile

• 9 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Beste mensen,

Op 9-9-2016 ongeveer om 9:30 uur heb ik een iPhone 7 Plus 128GB JetBlack besteld bij T-Mobile. Ik was erg blij met mijn aankoop en wist zeker dat ik een goede keuze had gemaakt. Maar ongeveer 4 uur later begon ik toch te twijfelen en wilde ik liever de iPhone 7 Plus 128GB Zwart. Wat heb ik dus gedaan.. Via de chat heb ik mijn eerste bestelling laten annuleren (die al aanbetaald was) en heb ik een tweede bestelling laten plaatsen waar ik wederom een aanbetaling over moest verrichten.
Nou is mij in eerste instantie beloofd dat mijn eerste aanbetaling BINNEN twee weken terug op mijn rekening zou staan, dit is niet alleen beloofd door de chat medewerker maar staat ook op de site van T-Mobile zelf.
Nou gingen die twee weken vrij snel voorbij en had ik helaas nog geen geld terug ontvangen, naja geen stress zal wel een klein probleempje zijn dus ik neem gewoon contact met ze op. Nou heb ik dus na de eerste twee weken contact via wederom de chat gehad en is er een formulier ingevuld, deze werd naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd en dan zou dit binnen no-time geregeld moeten zijn. Ik vroeg nog voor de zekerheid hoe lang dit dan ongeveer zou duren, ik vroeg: een week? Ik kreeg een antwoord terug dat zij dat wel verwachtte maar ze zei ook dat ik haar er niet aan vast moest knopen. Dus dat heb ik ook niet gedaan. Nou heb ik toch ongeduldig maar één week gewacht (ondertussen zaten we dus op 3 weken) en had ik weer contact met T-Mobile opgenomen. Ook bij dit contact heb ik weer gevraagd hoe lang het nog duurt voordat ik mijn geld terug heb, en had ik eigenlijk de eis gesteld dat ik wilde dat het die dag nog geregeld werd. Ze kon helaas niks voor me doen en zei dat ik maar even verder moest wachten maar dat het uiterlijk einde van de week erop zou staan. Ik snap het, zo een medewerker kan natuurlijk niks voor je betekenen omdat het helemaal buiten hun handen ligt.
Nou zijn we vandaag dus precies een maand verder en ik heb nog mijn geld niet mogen ontvangen. Nou heb ik gister proberen te bellen maar T-Mobile is voor particuliere klanten gewoon niet persoonlijk bereikbaar, je wordt altijd maar doorverwezen naar de website. Nou was ik natuurlijk zo slim om het zakelijke nummer te bellen, hier konden ze mij wel doorverbinden... Dit doorverbinden duurde helaas langer dan 1 uur!!!! en heb ik maar besloten om op te hangen.

We zijn dus een maand verder en ik heb nog mijn eerste aanbetaling niet terug van T-Mobile, dit gaat om een redelijk bedrag (€200+) dus ik ga er van uit dat iedereen goed snapt dat ik mijn geld gewoon terug wil.

Naast dit alles nog even een puntje, ik schrijf dit met een ander My T-Mobile account omdat het account met de gegevens waar het omgaat niet geschikt is voor het forum ofzo? Ik vind het allemaal maar vaag en een slechte zaak. Misschien iets meer investeren in je klantenservice T-Mobile?.........

Toch hoop ik dat er misschien een medewerker hier op het forum zit die mij wél kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Job Beintema
icon

Beste antwoord door Amy 11 oktober 2016, 11:25

Hi Job,

Jeetje.. wat een verhaal zeg! Ik ga er graag persoonlijk voor zorgen dat dit zo snel mogelijk geregeld gaat worden voor je. Want het gaat om veel geld en dat moeten wij gewoon zo snel mogelijk weer terugstorten naar je. Excuses dat dit niet direct goed is gegaan.

Om hier verder op in te kunnen gaan heb ik (zoals je misschien wel kunt raden) wel de gegevens nodig van het nummer waar het om gaat. Zou je het nummer naar mij willen sturen in een privebericht? Dan ga ik er zo snel mogelijk voor je mee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Job,

Jeetje.. wat een verhaal zeg! Ik ga er graag persoonlijk voor zorgen dat dit zo snel mogelijk geregeld gaat worden voor je. Want het gaat om veel geld en dat moeten wij gewoon zo snel mogelijk weer terugstorten naar je. Excuses dat dit niet direct goed is gegaan.

Om hier verder op in te kunnen gaan heb ik (zoals je misschien wel kunt raden) wel de gegevens nodig van het nummer waar het om gaat. Zou je het nummer naar mij willen sturen in een privebericht? Dan ga ik er zo snel mogelijk voor je mee aan de slag!

Reageer