Vraag

GEZOCHT: Nu voor €5,00 per maand onbeperkt internet bij T-Mobile Sim Only

• 25 oktober 2011
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

• Debutant
  • 0 reacties
Tijdens het verlengen van mijn abbonnement zag ik op op de voorpagina heel groot staan:

"Nu voor €5,00 per maand onbeperkt internet bij T-Mobile Sim Only"

Waarbij twee dingen opvallen, namelijk "voor €5,00 per maand" en "onbeperkt". Dit is echter nergens terug te vinden bij het aanvragen/verlengen van een Sim Only abbonnement.

Internet wordt bij de Sim Only abbonnementen aangeboden vanaf "T-Mobile 110 Sim Only" en dan heet het "Internet Smart" (voor €5,00 i.p.v. €14,95), maar dat is nog steeds niet onbeperkt. Uit de algemene voorwaarden onder het kopje Sim Only volgt dat een "Onbeperkt Internet bundel" inderdaad €5,00 per maand kost, maar alleen i.c.m. een Internet voordeelbundel van €14,95.

Verder is de standaard internet snelheid 3.6Mbps en bij de onbeperkt bundel 64Kbps? Dit is wel een aardig verschil, personen die hier geen gevoel bij hebben hebben vast niet door dat dit een factor 50(!) minder is. Waarom is er dan uberhaupt een internet onbeperkt bundel, waarvoor je extra moet betalen?

Overigens wordt bij het aanvragen (of verlengen) van het abbonnement ook nergens administratie kosten vermeld, terwijl er in de algemene voorwaarden helemaal onderaan op een zeer obscure plek ineens staat "€2,50 Sim administratie kosten per kwartaal". Wat zijn administratie kosten nou weer? Kan een vast standaard bedrag waar je toch geen keuze in hebt niet beter in het abbonnementsbedrag opgenomen worden? Waarom staat dit onder een apart kopje in de algemene voorwaarden en niet in het totaal plaatje bij de abbonnementskosten?

Als T-mobile klant sinds 2003 vind ik dit ineens een erg onduidelijke praktijk worden en ik zoek naar een voldoenend antwoord op drie zaken.

1 reactie

Reputatie 6
@N84
Wanneer je inlogt via deze pagina zie je de actie direct staan.

Een uitleg over de administratiekosten lees je in deze post.

Reageer