Beantwoord

Go-Up abonnement verlengen met toestel en korting

Reputatie 2
Hoi,

Momenteel heb ik een simonly Go-Up 2jr abonnement welke nog 1 jaar 'te gaan' heeft op het contract. Dmv Samen krijg ik 5 euro korting en betaal ik nu 20 euro per maand.

Graag wil ik een Huawei Mate 20 Pro toevoegen aan dit abonnement. Daarbij heb ik enkele vragen:

1. Mag dit nu al (met nog een jaar te gaan op het contract), en kan dit via een verlenging die ik via mobiel.nl kan afsluiten? My-Tmobile zegt dat ik mag verlengen met toestel, maar mobiel.nl zegt dat dit normaal enkel 4 maand voor einddatum contract kan.
  2. Zall ik in dit geval moeten overstappen van Samen-korting naar klantvoordeel-korting?
  3. Mijn vriendin wil eventueel wel een t-mobile simonly, dus ik zou een additionele basis simonly kunnen afsluiten. Kan ik dan mijn Go-Up verlengen zoals beschreven in (1) en kunnen we beide gebruik maken van 2,50 euro korting?
Indien (3) mogelijk is dan rest nog de vraag hoe dit praktisch te regelen is. Moet de Basis-simonly eerst actief zijn (neem aan dat dat een tijdje zal duren) voordat ik mijn Go-Up verlenging met toestel kan aanvragen icm klantvoordeel? Of kan ik beide aanvragen tegelijkertijd doen?

Gezien de Huawei actie (gratis horloge, en wireless charger) eind van de maand afloopt is het wel noodzaak dat alles vlotjes gedaan kan worden.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door David 23 oktober 2018, 09:49

Hi Xandrios,

Tof dat je al aan een verlenging denkt, je bent er vroeg bij! Met het oog op de actie is dit goed te begrijpen! Ik zal jouw vragen op volgorde beantwoorden, dat houdt het wel zo overzichtelijk.

1. Opmerkelijk dat Mobiel.nl aangeeft dat dit alleen op die manier kan, want Toestelflexibiliteit geldt voor alle verkopers van onze abonnementen. Mobiel.nl is hier geen uitzondering in en dit is ook gewoon op hun website terug te zien. Als je dus een medewerker te spreken krijgt die er blijkbaar niet van op de hoogte is, dan kun je diegene daar gelijk op wijzen. Het verschil met T-Mobile is dat Mobiel.nl hier wel administratieve kosten voor in rekening brengt á €40,-, dus dat is iets om rekening mee te houden.

2. Yes, dat klopt inderdaad! Je gaat dan over op T-Mobile Klantvoordeel. Bij Toestelflexibiliteit gebeurt dit direct wanneer het abonnement van start gaat. Je blijft dan nog wel in de Samen-groep zitten, maar ontvangt hier geen voordeel meer uit.

3. Dat is inderdaad mogelijk en kun je ook direct allemaal tegelijkertijd regelen.

Je gaf al aan dat je bij Mobiel.nl dit wilt regelen, dus het handigste is om even contact met hen op te nemen, zodat alles direct en vlekkeloos geregeld kan worden. Bij vragen of problemen heb je dan gelijk de mogelijkheid dit op te lossen en hoef je niet af te wachten.

Mocht je hier nog vragen over hebben voor ons, laat het dan gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Xandrios,

Tof dat je al aan een verlenging denkt, je bent er vroeg bij! Met het oog op de actie is dit goed te begrijpen! Ik zal jouw vragen op volgorde beantwoorden, dat houdt het wel zo overzichtelijk.

1. Opmerkelijk dat Mobiel.nl aangeeft dat dit alleen op die manier kan, want Toestelflexibiliteit geldt voor alle verkopers van onze abonnementen. Mobiel.nl is hier geen uitzondering in en dit is ook gewoon op hun website terug te zien. Als je dus een medewerker te spreken krijgt die er blijkbaar niet van op de hoogte is, dan kun je diegene daar gelijk op wijzen. Het verschil met T-Mobile is dat Mobiel.nl hier wel administratieve kosten voor in rekening brengt á €40,-, dus dat is iets om rekening mee te houden.

2. Yes, dat klopt inderdaad! Je gaat dan over op T-Mobile Klantvoordeel. Bij Toestelflexibiliteit gebeurt dit direct wanneer het abonnement van start gaat. Je blijft dan nog wel in de Samen-groep zitten, maar ontvangt hier geen voordeel meer uit.

3. Dat is inderdaad mogelijk en kun je ook direct allemaal tegelijkertijd regelen.

Je gaf al aan dat je bij Mobiel.nl dit wilt regelen, dus het handigste is om even contact met hen op te nemen, zodat alles direct en vlekkeloos geregeld kan worden. Bij vragen of problemen heb je dan gelijk de mogelijkheid dit op te lossen en hoef je niet af te wachten.

Mocht je hier nog vragen over hebben voor ons, laat het dan gerust weten!

Reageer